DNEVNIK NOVE TV donosi anketu o predstojećim izborima.


Koje teme žele da se u kampanji pričaju, ali i što birači misle o čemu će političari pričati pokazuje istraživanje 'Dnevnik istražuje' koje je za Dnevnik Nove TV proveo Ipsos puls od 13. do 15.srpnja na 603 ispitanika.

Tako 51 posto birača želi da stranke ili koalicije pričaju o svojim mjerama za brzo zapošljavanje, njih 41 posto želi čuti koje su to kvalitetne zdravstvene usluge koje nude političke opcije. 36 posto građana želi doznati kako će političke opcije povlačiti novac iz EU za poljoprivredu.

Vezani članci Mislav Bago Rezultati istraživanja: U Dnevniku Nove TV doznajte kako stoje kandidati za čelo Rijeke i Osijeka Nominacije za Večernjakovu ružu - 3 Još jedno priznanje za Dnevnik Nove TV i Mislava Bagu: Nominirani su za Večernjakovu ružu - "Oni svaki dan daju sve od sebe da bi informirali ljude"

Njih 30 posto želi doznati kako i na koji način misle ako pobjede privlačiti strane investicije. Za 28 posto birača jako je važno što će stranke ponuditi u smanjivanju birokratskih prepreka i birokracije. Borba protiv utajivača poreza također je važna za 28 posto birača. Svaki četvrti birač želi znati kakvu politiku će imati stranke u borbi protiv sive ekonomije. Isto tako 24 posto građana želi da se u kampanji priča o dodjeli socijalne pomoći po imovinskom kriteriju. Koji su im programi za kraća suđenja želi znati 23 posto birača.

DOK VRUĆINA UDARA U GLAVU Kamenovanje, 'ultragroznica' i prve predizborne trzavice

Važan dio programa stranaka je i što one nude u smanjivanju predmeta i knjiga za učenike. To je važno za 23 posto birača. Briga o braniteljima i politike stranaka važna je za 22 posto birača. Tek 21 posto birača želi znati kakvi su planovi stranaka o smanjivanju broja županija gradova i općina.

No istodobno birači strahuju da će u kampanji političari pričati o nekim drugim temama. Tako njih 35 posto misli da će pričati o brizi za braniteljima. O mjerama za brzo zapošljavanje misli da će govoriti 29 posto njih. Zatim dolazi politika kako povući EU novac za poljoprivredu. Da će političari to pričati misli 27 posto građana. O domovinskom ratu 23 posto građana misli da će pričati političari. Potom slijede strane investicije jer će o njima pričati 21 posto političara. O dodjeljivanju socijalne pomoći po imovinskom kriteriju misli da će pričati 20 posto političara.

Karamarko: Da, pozivam na novi Domovinski rat, ali ne rat već borbu za dobrobit zemlje

O utaji poreza govorit će 20 posto političara. A isto 20 posto njih o kvaliteti zdravstvenih usluga. 19 posto političara ce potrošiti vrijeme u kampanji govoreći o borbi protiv sive ekonomije. A tek njih 18 posto kako bi smanjilo birokraciju i birokratske prepreke. 15 posto političara će u svojim programima govoriti o smanjivanju županija gradova i općina. A isti postotak njih imat će i planove kako smanjiti trajanje sudskih postupka. I na kraju prema mišljenju građana bit će i 15 posto političara koji će u svojim programima govoriti o ulozi Josipa Broza Tita.

Prioriteti birača vladajuće koalicije

Birači Kukuriku koalicije prioritetom smatraju mjere za brzo zapošljavanje, točnije o tome želi čuti 56 posto birača. Potom je tu kvalitetna zdravstvena usluga jer o njih žele doznati 44 posto birača kakova će biti. 36 posto birača zanima kako će stranke vladajuće koalicije privući strane investicije. Ali isto tako zanima i 34 posto birača kako će se povlačiti novac iz EU za poljoprivredu. I na kraju 29 posto njih želi čuti kako će vladajuće stranke smanjiti birokratske zapreke.

Prioriteti birača HDZ-ove koalicije

HDZ-ovim biračima jako je važno doznati i čuti koji su programi oporbene koalicije u mjerama za brzo zapošljavanje i to želi znati 51 posto birača. Isto tako za 41 posto birača važna je i briga o braniteljima. Potom poljoprivreda. 38 posto birača HDZ-ove koalicije želi znati kako će se povlačiti novac iz EU za selo. 31 posto birača Domoljubne koalicije zanima koju politiku ima taj savez oko zdravstvene zaštite a njih 29 želi doznati koja je politika HDZ-ove koalicije oko borbe protiv poreza.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook