Obavijesti Video Pretražite Navigacija
nema radnika

Gradilišta sve više, a radnika sve manje: Tko će dovršiti pruge, ceste, mostove, luke...

Tko će graditi Hrvatsku? (Foto: Dnevnik.hr)
Tko će graditi Hrvatsku? (Foto: Dnevnik.hr) DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Direktor zračne luke Split Lukša Novak (Foto: Dnenvik.hr) Direktor zračne luke Split Lukša Novak (Foto: Dnenvik.hr) Foto: Dnenvik.hr Građevinar (Foto: Dnevnik.hr) Građevinar (Foto: Dnevnik.hr) Foto: DNEVNIK.hr Investiranje u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Investiranje u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Foto: DNEVNIK.hr Investiranje u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Investiranje u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Foto: DNEVNIK.hr +4 Investiranje u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Galerija 1/9 >>
Diljem Hrvatske brojimo stotine gradilišta. Pruge, ceste, mostovi, zračne i riječne luke. Sve to gradi se ili bi trebalo početi radovi do kraja godine. Za završeno i započeto ove godine potrošit će se 7 milijardi kuna. Novac je osiguran, ali postoji jedna glavna nepoznanica, a to je ima li dovoljno građevinskih radnika da sve to završe.

U rujnu će u punom sjaju osvanuti moderna Dubrovačka zračna luka. Novo ruho aerodroma u najekskluzivnijioj turističkoj destinaciji stajalo je više od milijardu i pol kuna.

Pročitajte i ovo Evergrande Duboka kriza Težak udarac za drugu ekonomiju svijeta: Div nagomilao 300 milijardi dolara duga i ide u likvidaciju! Novi investitori u Osijeku - 5 zapošljavaju od inženjera do tehničara Stižu novi strani investitori u Osijek: "Ovo je naš prvi korak izvan Njemačke"

Uskoro će se otvoriti, a do listopada i potpuno dovršiti obnovljeni i poboljšani splitski aerodrom. Sve su karte bačene na povećanje broja putnika, pa proširenje i modernizacija putničkog terminala stoje 450 milijuna kuna. Direktor zračne luke Split Lukša Novak to je i potvrdio.“Dosežu pedeset tisuća kvadrata, dakle gotovo je tri puta veći. Povećavamo broj potencijalnih putnika u vršnom satu. Idemo na 2500 putnika, što znači da ovaj objekt može bez problema dnevno primiti 40-ak tisuća putnika“, kaže Novak.

Putovanje vlakom u Hrvatskoj nije poznato po brzini pa se radi bržeg i boljeg željezničkog prijevoza europskim novcem grade pruge diljem Hrvatske. Ove bi godine trebala biti gotova dionica Gradec  Sveti Ivan Žabno vrijedna gotovo 200 milijuna kuna.

U travnju je započela obnova i modernizacija pruge od Zaprešića do Zaboka, pa tom dionicom za to vrijeme ne vozi vlak, već autobusi. Putnica Jasminka Šimunić opisala nam je kakva je razlika između putovanja vlakom i putovanja autobusom. “U autobusu je jako vruće, katastrofa. Klime nema, ima samo tamo gdje sjedi vozač. U vlaku je super“, rekla je Šimunić.

Pelješki most nije jedini most u izgradnji. U prosincu ove godine dovršit će se most Svilaj preko Save na granici Hrvatske i Bosne i Hercegovine vrijedan gotovo 100 milijuna kuna. Grade se i ceste, diljem Hrvatske ove godine planira se dovršiti cesta u vrijednosti 376 milijuna kuna.

Također, prometna povezanost popravlja se posvuda, od Istre, Kvarnera, Dalmacije, Središnje i sjeverne do najistočnijih dijelova zemlje. Do kraja lipnja trebala bi biti gotova dionica zagorske brze ceste od Popovca preko Marije Bistrice do Zaboka ukupne vrijednosti 144 milijuna kuna.

Obnavljaju se i moderniziraju i luke. U svibnju je dovršena izgradnja terminala Zagrebačka obala u luci Rijeka. Do kraja godine dovršit će se radovi na lokalnim i županijskim morskim i riječnim lukama vrijedni još 140 milijuna kuna.

Svi građevinski radovi koji počinju tijekom ove godine vrijedni su više od 4 milijarde kuna, no i dalje se nije promjenila činjenica da nedostaje građevinskih radnika koji bi ih odradili.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene