Blagdanska sniženja zahvatila su i online trgovine. Pojedini artikli sniženi su i do 50 posto, a kupci, umjesto da čekaju u dugim redovima u dućanima, kupnju mogu obaviti iz udobnosti fotelje.


Roba kupljena putem interneta u Hrvatskoj je, od ulaska u Europsku uniju, sve popularnija. Carinska pravila za takav način trgovanja više ne vrijede, a potrošače štiti i Europski potrošački centar, koji se brine da poslovanje bude, prije svega, transparentno.

Vezani članci Domagoj Mikić i Mario Kolar iz Sektora za mobilne jedinice Carine Carina bogatija za novu, naprednu opremu: "Ovaj uređaj ima sondu koja ulazi unutar vozila..." Slika nije dostupna Znate li što vam nudi Europski potrošački centar

Svoje uspješno poslovanje, računalni stručnjak Dennis Puzak može zahvaliti nabavljanju stvari putem interneta. 'Zato što je brže, jeftinije i praktičnije. Internet trgovina nema radno vrijeme, tamo mogu doći u bilo koje doba dana ili noći i obaviti kupovinu', kazao je Dennis.

Razni softveri, koje nabavlja jednim klikom miša, neophodni su mu za svakodnevni rad. 'Isti tren, nakon što je plaćeno, i dostavljeno je. Mi danas možemo iz Hrvatske nuditi svoj proizvod bilo kojem kupcu, u bilo kojem dijelu svijeta, bez ikakvih problema. Znači, ne moramo imati nikakve posrednike', objasnio je Dennis.

I u ovome smo ISPOD europskog prosjeka!

Internet kupovina sve je popularnija, pogotovo nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju i ukidanja carina. Ono što možda mnogi ne znaju, jest da se ista pravila primjenjuju u virtualnom i stvarnom svijetu, što znači da ako nešto kupite putem Interneta, to možete vratiti u roku tjedan dana i za to tražiti povrat novca.

Osim toga, kao potrošaču cijene proizvoda u svakom trenutku moraju vam biti jasno vidljive. Zabranjene su dodatne naknade u plaćanju karticama, kao i skriveni, odnosno bilo kakvi naknadni troškovi.

Za sve probleme u online kupovini potrošači se mogu obratiti Europskom potrošačkom centru. 'Kad otvorite web shop, pročitajte opće uvjete korištenja. Dosta često te raznorazne stranice znaju imati neke sitne cake, odnosno sitna slova u uvjetima za korištenje', kazala je Danijela Marković Krstić iz Europskog potrošačkog centra.

Prema podacima Ministarstva gospodarstva, 23 posto građana Hrvatske kupuje putem Interneta. Najbolje će se ipak zaštititi sami - tako da čitaju i prouče od koga i što kupuju.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju