Nova TV drugu godinu zaredom prati ovaj hvalevrijedan projekt. U jakoj konkurenciji bilo je prijavljeno 26 timova, no samo su tri svojim idejama osvojila vrijedne nagrade.
Tema ovogodišnjeg natjecanja bila je Konzumacija medijskog sadržaja u digitalnom dobu: nove navike, novi alati, novi kanali promocije. Pobjednički tim osvojio je prvo mjesto projektom, motiv.hr, koji bi sadržaj još više približio mladima.
>> Case study: Studenti imaju priliku pokazati svoja znanja
Prvom timu pripala je nagrada u iznosu od 10 tisuća kuna. No, osim toga, svoj pobjednički projekt imat će priliku pokazati kroz praksu na Novoj TV. 'Predložili smo Novoj TV projekt, brand unutar branda, koji bi bio više približen mladima', rekla je Ivana Ljubičić, studentica filozofije i komunikologije. 'Jako je brzo sve išlo. Ideje su se samo slijevale, a mogli bi to, a mogli bi ovo...', kaže Ružica Ašćić, studentica novinarstva.
'Projekt je odličan, studenti su odlični. Rješenja koja su dali su također odlična. Sve ćemo vidjeti u praksi kad bude aplicirana', rekla je Vera Čubranić-Zovko, direktorica ljudskih resursa.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Bolno suočavanje
Potresna snimka Vukovarke koja više od 30 godina traži oca: "Reci mi gdje su njegove kosti! Pred mojim očima si ga odveo!"
-
Iz minute u minutu
HDZ-ov koalicijski partner poslao još jednu poruku DP-u: Problemi na vidiku ili priprema terena?
-
Rast kredita
Sad je pravi trenutak da se riješite minusa na računu, ali i zadužite: Presudno je da jedno imate na umu