Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Iz pokreta 'Neću usluge toplane!' najavljuju javno spaljivanje računa za grijanje jer im Gradska toplana ne dopušta isključenje iz sustava bez prikupljanja suglasnosti svih susjeda.


Nedavno osnovani karlovački građanski pokret 'Neću usluge toplane!' najavio je javno spaljivanje prosinačkih računa za grijanje ispred zgrade Gradske toplane d.o.o. u znak prosvjeda što dobivaju račune iako su predali zahtjev za isključivanje iz sustava grijanja i odrezali radijatore.

Vezani članci Slika nije dostupna Štede i smrzavaju se, a računi za grijanje sve veći Slika nije dostupna Radijatori su im zatvoreni i hladni, ali ponovno su dobili visoke račune za grijanje

>> Na rubu živaca: Ne grijemo se preko toplane, a dobivamo račune!

U petak slijedi i nastavak potpisivanja peticije da se vlasnicima stanova koji to žele omogući isključivanje iz gradskog sustava centralnog grijanja bez da o tome moraju dobiti suglasnost svih susjeda, za što već imaju 750 potpisa, navodi se u priopćenju pokreta koje je potpisao koordinator Domagoj Švegar.

Usluge Gradske toplane ne želimo jer nismo u mogućnosti plaćati njihove astronomske račune, kaže se u priopćenju i, povodom propisa da za isključivanje iz sustava grijanja trebaju suglasnost svih stanara zgrade, ističu kako ni za druge usluge, poput otkazivanja telefonije ili opskrbe električnom energijom, ne trebaju suglasnost susjeda.

Kako bi ilustrirali teškoće na koje nailaze, objavljuju pismo jednog vlasnika stana koji "nema dovoljno novca da mjesečno plaća 1.300 kuna Gradskoj toplani za sedamdesetak svojih kvadrata" pa je pokušao sakupiti potpise stotinjak vlasnika stanova u svojoj zgradi. No, to nije jednostavno, navodi, jer mnogi vlasnici ne žive u njima, niti u Hrvatskoj, za jedan od stanova se čeka ostavinska rasprava itd.

Državni inspektorat je prošlog tjedna objavio da je protiv karlovačke Gradske toplane i stare Toplane, koja je u stečaju, podnio optužni prijedlog karlovačkom Prekršajnom sudu zbog prenošenja podataka o korisnicima bez njihova pristanka, dostavljanja računa bez zaključenog novog ugovora i prethodno objavljenih uvjeta isporuke toplinske energije. No, osvrćući se na problem potrošača koji su se odvojili iz sustava grijanja, a ipak im stižu računi, Državni inspektorat je priopćio da po zakonu za izdvajanje trebaju stopostotnu suglasnost svih korisnika. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook