Medijski žiri je nakon detaljnog analiziranja i ocjenjivanja odabrao radove koji ulaze u uži izbor onih koji imaju šansu osvojiti najvažniju regionalnu nagradu u području digitala. SoMo Media nagrada ove godine se dodjeljuje po prvi puta i sadrži četiri kategorije: SoMo NATIVE, Best Storytelling, Digital Product of the Year i Digital Design of the Year.
Proces žiriranja sastoji se od dva kruga - u prvom krugu žiri je odabrao pet radova iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a drugi krug uključuje odabir troje dobitnika koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Zagrebu.
Jernej Smisl, predsjednik SoMo Media žirija, ispričao je kako je bilo odabrati najbolje od najboljih: "Jako smo ponosni na odaziv digitalnih izdavača, posebno zato što se SoMo Media ove godine dodjeljuje po prvi put, a mnogi su već prepoznali važnost ove nagrade. Ne sumnjam da će iz godine u godinu interes biti sve veći s obzirom na ubrzan rast digitala i digitalnog oglašavanja. Moram reći da je zaista izazovno bilo odabrati prijave koje ulaze u uži izbor natjecanja jer je svaki prijavljeni rad zaslužio nagradu zbog svoje kvalitete i inovativnosti, ali pravila su takva da smo morali izdvojiti one najbolje. Detaljnom analizom uspjeli smo doći do onih koji se ističu, a veselimo se i službenoj dodjeli u Zagrebu."
Pročitajte i ovo
VAŽNO PRIZNANJE
Mobilna aplikacija DNEVNIK.hr-a pobijedila konkurenciju iz cijelog svijeta
Dodjela se održava 11. studenog u zagrebačkoj Hali.
SoMo Media nagrađuje originalne i kreativne digitalne medijske projekte u nekoliko kategorija:
1. SoMo NATIVE
- Hanza Media, Native Ad Studio i Energia naturalis s projektom 'Studio Smanji račune, upali Sunce!' (ENNA Opskrba)
- 24sata i Kaufland s projektom 'Green Medal'
- tportal.hr / Hrvatski Telekom i Huawei Electronics s projektom 'Vrijeme je za stvarnu moć'
- Telegram Media Grupa i Atlantic Grupa s projektom 'Živi život punim ustima!' (Jimmy Fantastic)
- 01 Content & Technology – C3 Croatia i JGL s projektom 'X-LAB: JGL expert research hub - largest international longevity platform' (Vizol S)
2. Best Storytelling
- Herman & partnerji i Mercator s projektom 'PRVIČ MAMA'
- Piksel LTD i Penzija.mk s projektom 'Zasadi želba' (Plant a Wish)
- Herman & partnerji i Mercator s projektom 'Naj slovensko pecivo'
- RTL Hrvatska i Net.hr s projektom 'XX. Stoljeće by Hrvoje Klasić'
- EuroART93 i A1 Hrvatska s projektom 'Switchaj na bolje!'
3. Digital Product of the Year
- Nova TV d.d. s projektom 'DNEVNIK.hr mobile app'
- Herman & partnerji i Mercator s projektom 'M SOSESKA'
- Bruketa&Žinić&Grey i 24sata s projektom 'Oriđiđi Video Awards u metaversu'
- Telegram Media Grupa s projektom 'Telegramov božićni vodič'
- Degordian s projektom 'Stethoscope - employee satisfaction and engagement tool'
Pročitajte i ovo
PRESTIŽNO PRIZNANJE
Imamo najbolju aplikaciju! DNEVNIK.hr osvojio veliku nagradu MIXX2022
4. Digital Design of the Year
- Telegram Media Grupa s projektom 'Redizajn portala Telegram.hr'
- S.T.A.R. s projektom 'Digital ShopGuru'
- Degordian i Nets CEE s projektom 'Waldy'
- Human Interaction Company i Journal Media Group s projektom 'Journal Redesign'
Projekti koji ulaze u uži izbor za kategoriju SoMo Advertising bit će objavljeni u ponedjeljak, 7. studenog 2022.