"Žičara je napravljena 1963., a 2007. je misteriozno prestala raditi. Već devet godina ne radi i nitko se zbog toga previše ne uzbuđuje, osim Zagrepčana", ustvrdila je Anka Mrak-Taritaš.
Pročitajte i ovo
Popularna mjera
Provjerili smo koliko se Zagrepčana vozi žičarom otkako je besplatna: ZET ima upozorenje za građane
Svi na Sljeme
Zagrepčani napokon dočekali i taj dan: "Odlična inicijativa, ali ne bi bilo loše još nešto"
Podsjetila je da je još 2004. napravljen javni arhitektonsko-urbanistički natječaj koji je predvidio novu, donju stanicu žičare, a plan je, kako je dodala, donesen iste godine kad je žičara prestala raditi. Također, dok je bila ministrica prostornog uređenja i graditeljstva, u Saboru je 2014. izglasan Prostorni plan Parka prirode Medvednica.
Znači, kaže, svi prostorno-planski preduvjeti za žičaru su tu, tako da će građani doći tramvajem, nadvožnjakom prijeći cestu i parkirati automobil na parkiralištu za tisuću automobila te brzom žičarom stići na Sljeme, do gornje stanice, koja bi, navodi, bila malo pomaknuta ispod tornja pa bi tako Medvednica postala dvorište Zagreba.
Predsjednica zagrebačkog HNS-a ističe da, ukoliko se taj projekt realizira, ne bi bilo potrebno ići automobilima na Sljeme, a Medvednica bi mogla biti park prirode u punom smislu te riječi. No, kako ističe, aktualnoj Gradskoj upravi su puno važniji neki drugi projekti.
"Jednom prilikom sam se našalila i rekla da mogu svečano obećati da, ako dobijem priliku biti prvi čovjek Grada Zagreba, neću jesti snijeg, ali ću omogućiti da svi građani mogu doći žičarom na Sljeme, i pri tome stojim i dalje“, poručila je Mrak-Taritaš. (Hina)