Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Većini ljudi je prvi jutarnji 'obrok' cigarete i(li) kava, dobrom dijelu ništa osim čaše vode, a tek malom dijelu je to pravi doručak.


Uglavnom se pravdamo nedostatkom vremena i apetita, no doručak oduzima tek nekoliko minuta. Zdrav doručak daje snagu i godi zdravlju cijelog organizma. Dakle, ako preskačete jutarnji obrok, organizmu uskraćujte važne hranjive sastojke. Zato je vrijeme da prestanete preskakati doručak – on je važniji nego što mislite.

Vezani članci Pomorska policija, ilustracija Detalji tragedije na Kornatima: Dijete (14) su pokušali reanimirati, ali ozljede su bile preteške... OŠ Draganići Slučaj koji je potresao Hrvatsku: Ministarstvo od učiteljice traži da se ispriča svim roditeljima, a od škole da ju pošalje na stručno usavršavanje

Budući da doručkom u organizam unosimo mnogo vitamina i minerala povećava se naša koncentracija i produktivnost tijekom jutra. Usto, hranjiv jutarnji obrok sprječava debljanje. Čak nijedna dijeta ne preskače doručak. Osobe koje redovito doručkuju imaju niže vrijednosti kolesterola, čime smanjuju rizik od bolesti srca.

Ako jednostavno ne možete ništa staviti ujutro u usta, probajte s 'malim' doručkom – bananom, jabukom, čašom mlijeka ili komadom dvopeka. Polako ćete se navikavati na hranu ujutro, tako da će vam nakon nekoliko tjedana organizam tražiti da pojedete nešto prije nego izjurite iz stana. Ma koliko se žurili na posao, morate naći barem pet minuta vremena za doručak.

Jednostavan, brz i hranjiv jutarnji obrok je frape od voća, jogurta i pšeničnih klica. Idealan doručak su žitarice s voćem, mlijekom ili jogurtom zatim tvrdo kuhana jaja s kravljim sirom i rajčicama ili pak tost s pekmezom. Izbjegavajte palačinke, pečena jaja, mesne proizvode poput salama i kobasica te maslac.