Danas Vam kineziolog projekta POKRENI SE! Marijo Anić Kremić u petominutnom treningu predstavlja vježbe za noge.


 Iako je petak i svi jedva čekamo završiti posao i započeti vikend, odvojite nekoliko minuta i posvetite se vlastitom tijelu. Pokrenite se zajedno s nama.

VJEŽBE ZA NOGE

Vezani članci PR Više od 150 vježbača na finalnom treningu Aktivne Hrvatske u Zagrebu Održan finalni trening akcije Aktivna Hrvatska - 1 U sklopu Aktivne Hrvatske pokrenule se sve generacije: ''Za početak bi bilo dobro samo krenuti se kretati"

Zagrijavanje:

1. postavite stopala malo šire od širine ramena. Pokušajte rukama dotaknuti tlo, a pri tome pazite da su vam koljena ispružena, čučnite , nekoliko sekundi laktovima gurajte koljena prema van, pa podignite jednu ruku u vis, drugu ruku i ravnih leđa ustanite. Ovaj ciklus ponovite 5 puta.

2. Desnu nogu postavite naprijed, desnu ruku postavite s unutarnje strane stopala prednje noge, stražnja noga vam je ispružena i na prstima. Lijevom rukom se otvaramo u stranu i prema gore, pogled za rukom. Napravite 5 – 10 ponavljanja u svaku stranu.

Glavni dio treninga:

1. vježba: iskorak u mjestu
Iskoračite jednom nogom naprijed, u tom položaju stražnjom nogom se spuštajte prema tlu skroz dok vam koljeno skoro ne dotakne tlo, tada se vratite u početnu poziciju. Pri izvođenju ovog pokreta pazite da su vam leđa ravna i da vam koljeno prednje noge ne prelazi nožne prste. Izvedite 10 ponavljanja. U zadnjem, desetom ponavljanju zadržite se 10 sekundi u donjoj poziciji. Promijenite noge i krenite sve ispočetka.

1. vježba: sumo čučanj
Raširite noge šire od širine ramena i nožne prste usmjerite blago prema van. Iz tog položaja radimo čučnjeve. Pazite da su vam pri izvođenju pokreta leđa ravna. Napravite 10 ponavljanja, a u zadnjem ponavljanju zadržite se 10 sekundi u donjoj fazi čučnja.

2. vježba: bočni iskorak + čučanj- skok
Iz uspravnog stava iskoračite bočno jednom nogom i spustite se što niže možete, pri tome pazite da vam stopalo noge s kojom ste iskoračili bude stalno na tlu. Leđa su vam ravna i blago u pretklonu, dok je druga noga ispružena. Vratite se u početni položaj napravite čučanj- skok. Dok radite čučanj nemojte podizati pete od tla nego gurajte stražnjicu prema natrag. Iz donje pozicije čučnja uz zamah rukama napravite skok u zrak i dočekajte se u uspravnom položaju, sada napravite bočni iskorak u drugu stranu. Izvedite svakom nogom 5 ponavljanja naizmjenično.

Istezanje:
1. Raširite noge i nagnite tijelo u pretklon, rukama pokušajte dirati tlo. Koljena su vam stalno ispružena. Taj položaj zadržite 20 sekundi zatim se nagnite na jednu nogu, opet zadržite 20 sekundi pa na drugu nogu. Ovom vježbom istežete mišiće stražnje strane natkoljenice.

2. U uspravnom položaju uhvatite desnom rukom desno stopalo, približite koljeno uz koljeno i gurnite kukove prema naprijed. Zadržite 20 sekundi pa zamijenite noge. Ovom vježbom istežete mišiće prednje strane natkoljenice.

3. Spustite se u položaj skleka stavite nogu preko noge i podignite stražnjicu u vis. Koljeno noge koja je na tlu je ispruženo i peta te iste noge je podignuta malo od tla. Taj položaj zadržite 20 sekundi, pa promijenite noge. Ovom vježbom istežemo mišiće stražnje strane potkoljenice.


>>  VIDEO Vježbajte s nama: Pokreni se na Dnevnik.hr.-u!

Sportsko – edukativno, zabavni projekt POKRENI SE! poziva Vas u Dubrovnik, Pulu, Zadar, Hvar i Zagreb. Pridružite nam se i vježbate s nama na atraktivnim lokacijama na kojima ćemo i zajedno snimiti sportsku razglednicu koja će obići svijet i predstaviti Hrvatsku u novom svijetlu, atraktvinu, punu pozitivne energije i osviještenih ljudi.

Uz stručno mentorstvo Kineziološkog fakulteta iz Zagreba, naš tim za Vas je osmislio inovativne i zanimljivom treninge za koje Vam je potrebna samo dobra volja i vlastita snaga. Upravo ćemo njome pomicati vlastite granice i upoznati svoje tijelo na. Partneri projekta za Vas su osigurali sve potrebno za ugodno vježbanje koji će Vam kao uspomena ostati za daljnje aktivnosti, poput KOZMO prostirki za vježbanje, ručnika, majica i vode.

Pridružite nam se u jednom od gradova ovog ljeta, najavite svoj dolazak na www.pokrenise.hr i budite dio ove sportske lifestyle priče ljeta 2013.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju