Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Danima ne jenjavaju prijetnje mladom Osječaninu Mateju Luliću koji je postao zvijezda jedne televizijske reklame. Od zvijezde do najomraženijeg Hrvata prošlo je tek tjedan dana, koliko je bilo potrebno da grupa na Facebooku koja Mateja želi krvoločno lišiti života dobije preko 17.000 članova.


16-godišnji slavonac Matej Lulić preko noći je postao TV zvijezda. Dječak sa snovima o grafitima dobio je priliku da ih kroz kampanju telekomunikacijskog providera i ostvari. Bila bi ovo jedna u nizu pozitivnih ljetnih akcija koja bi vjerojatno poput svake druge kampanje.

Vezani članci Grafit na mjestu Malog princa Zaboravljeno obećanje? Umjesto Malog princa osvanuli hrvatska zastava, tenk i vojnici Konoba Najsigurniji restoran na svijetu: Zadarska konoba objavila reklamu koja nasmijava ljude diljem Facebooka

No, u samo tjedan dana 16 godišnji dječak postao je i najomraženija osoba u zemlji, ako je suditi po strašnim Internetskim komentarima u kojima se Mateju čak prijetilo batinama i smrću.

'Naravno da nije vam ugodno, nije mi bilo ugodno kad pročitam bilo kakav ružan komentar za svoje dijete. Da me je strah iskreno rečeno nije zato što baš smatram da su to klinci koji su ljubomorni, jer gdje god da smo bili, gdje god da smo se pojavili uglavnom su bile sve dobre pozitivne, ljudi su mu prilazili da se fotkaju s njim…', rekla je Matejeva majka, Dražena Lulić.

Iako nam je Matej rekao da nije pridavao previše značaja prijetnjama, zbog istih je u Zadru grafite crtalo 30 grafitera iz Zagreba, Osijeka, Slavonskog broda i Zadra uz pojačano osiguranje, i uvijek nužnog jednog zaštitara. Pored njih nastupili su brakedanceri, DJi i plesne skupine.

Među okupljenima u Zadru o reklami, ali i Matejevom talentu pak sasvim drugo mišljenje. Više u prilogu Red Carpeta!