Nije puno trebalo da se oko The Bambi Molestersa, surf-rock velikana iz Siska, ponovno zakotrlja priča na globalnoj razini. Devet godina nakon epohalnog albuma 'Sonic Bullets: 13th From The Hip', koji ih je odveo na svjetsku pozornicu i sprijateljio s R.E.M.-om, Bambiji su opet na pravome putu da im se dogode slične, pa i puno veće stvari.
Pročitajte i ovo
Rock dokumentarac
Ekskluzivno: Film o londonskoj avanturi The Bambi Molestersa
Veliki uspjeh hrvatskog benda
Bambi Molestersi imaju 12. najprodavaniji rock album ikada!
Tome u prilog govore i svježe recenzije njihova albuma 'As The Dark Wave Swells', u kojima su se novinari cijenjenih magazina Q, Uncut, The Sunday Times i Shiding! razbacivali zvjezdicama i pohvalama - od 'najbolji surf-rock bend na svijetu' do 'oni to rade brilijantno'. Sve je to očito stiglo i do onih do kojih i treba, do slušatelja, jer kako drugačije objasniti da je po prodaji na Amazon.com-u novi album Bambija u jednom trenutku bio na nevjerojatnom osmom mjestu?
Obratili smo se gitaristi Daliboru Pavičiću, koji nije pao u instant-euforiju, već zvuči 'oprezno zadovoljno'.
Eto Bambija pri vrhu Amazonovih bestsellera. Znate li o kolikim se brojkama radi?
Ne znam o koliko se primjeraka albuma radi. Mislim da to baš i nije nešto relevantno, jer se ta lista najprodavanijih albuma osvježava svakih sat vremena. Mi se nalazimo unutar rock žanra i ne vjerujem da se radi o nekim velikim brojkama. To je čisto jedan zanimljiv podatak...
Pa ipak, je li očito dobra prodaja na Amazonu nekakav relevantni pokazatelj prodaje albuma na inozemnom tržištu općenito. Imate li nekakvih podataka?
Situacija na Amazonu pokazuje da album ide bolji nego prošli te da imamo bolju distribuciju. Recimo, 'Sonic Bullets' se u svijetu prodao u 10 tisuća primjeraka, a prema sadašnjim podacima 'As The Dark Wave Swells' bi ga mogao nadmašiti, budući da se album tek pojavio, a interes je ohrabrujući. Imajte u vidu da je glazbu koju mi stvaramo malo teže prodati, pa kad bismo ponovili uspjeh prethodnog albuma, bili bismo prezadovoljni. Deset tisuća prodanih kopija je jedna sasvim relevantna tiraža za europsko tržište.
Za Bambije nije ništa novo da ih svjetski glazbeni tisak hvali. Hoće li od odličnih recenzija u Q, Uncutu i ostalim novinama, biti neke konkretne koristi za bend ili sve ostaje samo na osjećaju zadovoljstva?
Bez dobrih recenzija u svjetskim magazinima ne možete se nadati ničemu. To je preduvjet da dobijete dobre koncertne ponude i imate priliku na inozemnoj sceni učiniti nešto što ima smisla. Osim što su nas nahvalili u najpoznatijim časopisima, meni je posebno drago da smo puno zvjezdica dobili i u Norveškoj, Francuskoj, Njemačkoj... Međutim, uvijek je važilo pravilo da se bendovima iz Hrvatske automatski 'skida' jedna zvjezdica u recenziji...
Uvijek je važilo pravilo da se bendovima iz Hrvatske automatski 'skida' jedna zvjezdica u recenziji
Pa ne vjerujem da je to i s Bambijima slučaj...
Ma jest, sigurno, iako kad pročitate recenziju, unutra stoji pohvala do pohvale. To je bio slučaj i sa 'Sonic Bullets'. Postoji taj neki fenomen koji ne mogu objasniti. No, ne želim da ispadne da smo nezadovoljni, situacija se razvija zbilja odlično, sretni smo s odjekom albuma u stranim medijima.
U svakom slučaju, Bambi Molestersi se nakon poduže pauze opet spremaju na put oko svijeta...
Spremamo se, spremamo, imamo planove za jesen. Trenutačno tražimo agenciju, treba pripremiti teren... Bitno je da sada imamo ozbiljnog distributera, njemačku tvrtku Glitterhouse, a dobra prodaja i brojne recenzije pokazatelj su da rade dobar posao za nas.
Prije nekoliko godina mediji su toliko pisali o vašim odličnim koncertima po cijelom svijetu i druženju s R.E.M.-om, da je ispalo da ste pokorili globalnu scenu. Kakvo je stvarno stanje na terenu, znali li mainstream publika tko su The Bambi Molesters?
Mi smo u svoj žanru definitivno u vrhu svjetske produkcije, postoje već i grupe koje obrađuju naše skladbe. Što se mainstream publike tiče, nemamo ambicija zadovoljavati svačije ukuse, iako znam da bi takav razvoj događaja našem izdavaču bio iznimno prihvatljiv. No, mi ciljamo na ljude koji vole i žive glazbu, a ne da se s njom susreću samo u autu na putu do posla.