Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

The New York Times objavio oglas u kojemu se oštro kritizira glazbena nagrada.


Oglas je osmislio i platio Steve Stoute, prekaljeni američki glazbeni producent, koji je posao izvršnog direktora obnašao u mnogim diskografskim gigantima. Stouteov javni istup ponukala je dodjela Grammyja 13. veljače, koja je, prema njemu, još jednom istaknula sve nedostatke kojih se ova cijenjena nagrada godinama ne može riješiti.

Vezani članci Alicia Keys, Kobe Bryant Šok na dodjeli: Zvijezde u suzama odale počast legendarnom košarkašu, njegova ih smrt slomila Billie Eilish Billie Eilish postala najmlađa glazbenica u povijesti koja je srušila sve rekorde Grammyja

'Tijekom moje dvadesetogodišnje karijere u glazbenom biznisu, došao sam do zaključka da je nagrada Grammy potpuno izgubila dodir s modernom pop-kulturom', napisao je Stoute, trenutačno vlasnik marketinške kompanije Translation.

'Cijeloga života sam obožavatelj glazbe i time je moja zaprepaštenost veća, stoga sam se i odlučio na ovo pismo. Grammyjevi problemi mogu se svesti na dvije ključne točke: preveliki žar za produciranjem spektakularnog showa dovele su nagradu u sukob s vlastitim sustavom glasovanja, a očigledno je i temeljno nepoštivanje kulturoloških i umjetničkih promjena', nastavlja Stoute.

>> Lady Antebellum osvojili najviše Grammyja, Eminem ispao najveći gubitnik

Producent konkretno navodi da su Eminem, Justin Bieber i Kanye West, kao glasnici nove generacije i faktori koji mijenjaju stavove i razmišljanja mladih, potpuno izgubljeni u kategorijama u kojima su nominirani. Steve Stoute tvrdi i da činjenica što Bieber nije osvojio nagradu za najboljeg novog izvođača, dovoljno govori da glasačko tijelo Grammyja ne razumije što znači biti moderan umjetnik.