Bubnjarski virtuoz je predstavio album 'Palindrome', ali se ujedno i majstorski osvrnuo na svoju bogatu karijeru.


Billyja Cobhama dočekao je solidni broj glazbenih entuzijasta i obožavatelja iz cijele Hrvatske, kojih ipak nije bilo dovoljno da bi dupkom ispunili dvoranu.

Legenda fussiona jazza i rocka, pionir world musica, nezaobilazni bubnjar moderne glazbene scene čija karijera traje već više od četrdeset godina održao je koncert u nedjelju u KD Vatroslav Lisinski u solidno popunjenoj dvorani. U dvosatnom koncertu šesteročlani bend Billyja Cobhama postigao je veliki pomaku u odnosu na prvo gostovanje kad je u istom prostoru okupio svega 150 posjetitelja.

Vezani članci Slika nije dostupna 'Dok sam bio s njom, osjećao sam se kao Quasimodo!' Slika nije dostupna 'Uloga u 'Titanicu' mi je bila i blagoslov i prokletstvo'

Zašto dvorana nije bila popunjena obadva puta sigurno ide na račun naše uglavnom mentalne izoliranosti i zaostalosti u odnosu na moderni svijet. Jer eto po drugi put čovjeka koji je s Milesom Davisom snimio sedam albuma započevši suradnju na eponimnom 'Bitches Brew', zatim radio s imenima poput Qunicyja Jonesa, Jamesa Browna, Mahavishnu Orchestrea, Georgea Bensona, Rona Cartera, Milta Jacksona, Gila Evansa, Stanleya Clarka, Petera Gabriela, Carlosa Santane i mnogih drugih dočekao je ovaj put solidni broj glazbenih entuzijasta i obožavatelja iz cijele Hrvatske, kojih ipak nije bilo dovoljno da bi dupkom ispunili dvoranu.

Cobham je predstavio svoj novi album 'Palindrome' koji se naslanja na prethodni 'Fruit From The Loom' u kojem je opčinjen zvukom Latinske Amerike, točnije rodne Paname. Šezdeset šestogodišnji bubnjar nije naravno ostavio publiku bez skladbi s nezaobilaznog solo debija 'Spectrum' koji je s vremenom prepoznat kao kamen temeljac fuzije rocka i jazza. Zvuk i stil koji njeguje je i dalje bogat ritmom i melodijom, solo dionice su doslovce popistički dozirane i prilagođene cjelokupnom i stilski zaokruženom nastupu, a i sam Billy je više bio fokusiran na svoju učinkovitost stvaratelja ritma i poletnog nositelja cjelokupne atmosfere, nego na ego tripične usamljenih solo dionica.

Dapače imao je samo jednu solo dionicu kao finale službenog dijela koncerta. Čak je više prostora dao svojim kolegama iz benda, od kojih je najveće ovacije publike pokupio basist Fifi Chayeb, koji je usput rečeno zajedno s gitaristom Jean Marie Ecayem sudeći po izgledu više podsjećao na bjegunca iz nekog heavy metal benda, za razliku od jazzerske postave s lijeve strane pozornice gdje su se nalazili klavijaturist Cristophe Cravero i iznimo kvalitetan perkusionist i steel pan virtuoz Junior Gill.

Koncert je, što se više približavao kraju, bivao sve glasniji, a euforija publike se povećavala sukladno tom raspoloženje glazbenika na bini. Koncert se (očekivano) završio s ustajanjem publike na noge i gromoglasnim aplauzom. Obzirom da je Jazzarella Festival propao zbog erupcije islandskog vulkana, ljubitelji jazza su ovo proljeće ipak dobili određenu zadovoljštinu.

Obzirom da smo uoči koncerta razgovarali s Billyjem Cobhamom ne propustite tijekom tjedna ekskluzivni video intervju s ovim iznimnim glazbenikom koji je dao za Dnevnik.hr.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju