Bez cenzure

Oprah Winfrey bez šminke i na Valijumu

Oprah je snimila dokumentarac koji je bez cenzure prikazuju u najgorim izdanjima.

Najpopularnija tv voditeljica Oprah Winfrey koja unatoč problemima s težinom, gotovo uvijek izgleda besprijekorno kada je make up u pitanju, odlučila je podijeliti sa svojim gledateljima sliku sebe u ne tako divnom izdanju. Naime, iako je cijeli život pred kamerama, ovaj put je iste odlučila pustiti u svoj dom i podijeliti sa gledateljima intimne trenutke koje bi vjerojatno htjela najradije sakriti od očiju javnosti. No, kako se i sam dokumentarac zove 'Oprah bez cenzure, kakvom je nikad dosad niste mogli vidjeti', tim činom je pokazala kako uistinu slijedi tematiku svog naslova, a mnogi poznatu voditeljicu talk showova zasigurno ne bi ni prepoznali na snimkama.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Samo najuži krug znao Oprah u emisiji otkrila svoju najčuvaniju tajnu do sada! Slika nije dostupna Najavila televizijskom auditoriju Oprah: Imam tajnu koja će vas šokirati do srži!

Jednako je tako podijelila i svoje kupanje u kadi, kao i omamljenost kada je u studio zakoračila pod utjecajem raznih jakih sedativa što je svakako vidljivo i u videu, a koji su bili nužni nakon obavljene kolonoskopije. Ipak, Opri i nije bilo toliko loše koliko bi možda neki procijenili prema njenoj pojavi u tom trenutku: 'Bila sam toliko nadrogirana lijekovima da nisam mogla stajati na nogama. Dali su mi Percocet i Valium. Sa stola za kolonoskopiju ušetala sam ravno u studio. Sve se ljuljalo. Lijekovi su divni - umirujući odmor!', izjavila je voditeljica.

Inače, dokumentarac će se prikazati 1. siječnja 2011. godine, na dan pokretanja njene nove televizijske mreže Oprah Winfrey Network, odnosno, OWN.