Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U reklamnom spotu za novi muški parfem Dolce & Gabbana 'The One', američki se glumac Matthew McConaughey, na radost europske publike, razgolitio i više nego li je u takvim reklama uobičajeno. No, na žalost američke publike za njih je Matthew snimio drugu verziju u kojoj je odjeven.


Matthewa, 38-godišnju zvijezdu romantičnih komedija, kao lice Dolce & Gabbana parfema gledamo golišavog u reklami koja se trenutačno prikazuje na televizijama i billboardima diljem Europe i Azije.

Vezani članci Slika nije dostupna Selena Gomez snimila seksi reklamu! Slika nije dostupna Senzualna Rihanna izranja iz cvijeta u reklami za parfem

Iako se spot veoma svidio ženskom dijelu poblike, Matthew je odlučio da će za Amerikance snimiti verziju u kojoj se neće vidjeti njegova prsa.

Unatoč tome što ga paparazzi često snime bez majice i takve fotografije plasiraju u ondašnjim medijima, on je, kaže izvor, sramežljiv da bi reklamu kakvu je gledaju Europljani plasirao i u Americi.

'Smatrao je da ne bi bilo primjereno da njegova gola prsa svi mogu vidjeti kad se parfem počne oglašavati u SAD-u. Inzistirao je na tome da nosi košulju za oglas u Americi', rekao je izvor.

No, Matthewa je 'pregazio' intrenet. Protiv njegove volje na You Tube je dospio video njegove 'europske' verzije koji je u Americi postao hit preko noći.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju