Matthewa, 38-godišnju zvijezdu romantičnih komedija, kao lice Dolce & Gabbana parfema gledamo golišavog u reklami koja se trenutačno prikazuje na televizijama i billboardima diljem Europe i Azije.
Pročitajte i ovo
Napokon suradnja
FOTO: Madonna pere suđe u crno-bijeloj tehnici
Obama u prime timeu s 30-minutnim oglasom
Iako se spot veoma svidio ženskom dijelu poblike, Matthew je odlučio da će za Amerikance snimiti verziju u kojoj se neće vidjeti njegova prsa.
Unatoč tome što ga paparazzi često snime bez majice i takve fotografije plasiraju u ondašnjim medijima, on je, kaže izvor, sramežljiv da bi reklamu kakvu je gledaju Europljani plasirao i u Americi.
'Smatrao je da ne bi bilo primjereno da njegova gola prsa svi mogu vidjeti kad se parfem počne oglašavati u SAD-u. Inzistirao je na tome da nosi košulju za oglas u Americi', rekao je izvor.
No, Matthewa je 'pregazio' intrenet. Protiv njegove volje na You Tube je dospio video njegove 'europske' verzije koji je u Americi postao hit preko noći.