Nije tajna da apsolutno svi vlasnici pametnih telefona paze svoje uređaje budući da je riječ o stvarčicama koje svakodnevno koristimo.
Međutim, dosta ljudi unatoč brizi i pažnji ipak nehotice ošteti svoj mobitel. Najčešća stvar koje se događa jest ošećeno staklo na zaslonu mobitela, što izluđuje korisnike iz dva razloga. Prvi je taj što je zamjena stakla na mobitelu skupa, a drugi je taj što većina vlasnika brine da bi se oštećenje moglo proširiti.
Takve situacije s kampanjom Huawei Cares postaju prošlost. Radi se o novoj usluzi zahvaljujući kojoj će svi novi vlasnici Huaweijevih pametnih telefona iz P30 serije (P30 Pro, P30 i P30 lite) kupljenih od 10. do 31. srpnja ove godine steći pravo registriranja na Huawei Cares uslugu. U roku od 12 mjeseci od trenutka registracije korisnici će tako moći iskoristiti jednu besplatnu zamjenu zaslona ili zamjenu stražnjeg poklopca prilikom slučajnih oštećenja uređaja i to potpuno pouzdano i besplatno.
Ovakvim pristupom kompanije oduševljena je i Huaweijeva ambasadorica Doris Pinčić Rogoznica, naša poznata glumica i televizijska voditeljica.
PR
“Prije nešto više od desetak godina mobiteli su postali gotovo dostupni svima, ali pouzdano znam da u čitavom tom periodu nisu svima bili dostupni servisi, a naročito ne zamjena stakla na pametnim telefonima u posljednjih četiri ili pet godina. Više puta sam osobno svjedočila slučajnom puknuću zaslona na telefonu. Grozan je osjećaj kad znaš da si određnu svotu novca dao za uređaj kojeg si pazio i čuvao, ali je eto, slučajno skliznuo dok izlaziš iz auta ili dok s pretrpnim vrećicama iz trgovina ulaziš u kuću… Neopisiv je osjećaj tuge i razočarenja kad se slučajno razbije novi mobitel. Prvo ste tužni, a zatim u strahu jer ne znate hoćete li uspjeti sanirati štetu, hoćete li izgubiti podatke i sl.”, kazala je Pinčić Rogoznica.
“Mislim da je Huawei Cares kampanja svojevrsni presedan u svijetu mobilne industrije. Pa to je slično situaciji da vam nakon kupljenog auta njegov proizvođač jamči za zamjenu najdragocjenijeg dijela ukoliko dođe do oštećenja. U svakom slučaju iznimno sam ponosna što i sama imam Huawei mobitel s kojim sam prezadovoljna. Lijepo je biti dio ove velike i solidarne obitelji”, dodala je Pinčić Rogoznica.
Također, treba naglasiti da uz Huawei Cares, korisnici Huaweijevih pametnih telefona mogu računati i na “Huawei Dane servisa” svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu. “Dani servisa” se održavaju u odabranim servisnim centrima, a korisnici će pritom moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film za zaslon te ostvariti do 20 posto popusta za sve vanjamstvene popravke.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal, Huawei Mobile Hrvatska Twitter te Huawei Forum Hrvatska.