Ovoga puta iskorištena je prednost „domaćeg terena“ , odnosno članstva u Europskoj uniji, kako bi se, u okviru zakonskih regulativa, relativno jednostavno, efikasno i bez većih prepreka, ostvario plasman Adria proizvoda na tržište Engleske.
S druge pak strane, tržište Europske unije, kao što i znamo, odlično je opskrbljeno svim vrstama i varijacijama proizvoda. Izuzetno je teško imati inovativan proizvod koji se ističe u masi sličnih proizvoda, a Adria je s tog aspekta uspjela pronaći svoju nišu koja im to omogućava. Usmjerenost na kvalitetu i vrhunski dizajn proizvoda, te diferencijaciju prilikom odabira ključnih sastojaka, još jednom su se pokazali kao dobitna kombinacija.
Za kraj možemo samo citirati poznatog Škota: „ Keep going!“
-
Anketa Dnevnika Nove TV
Hrvati otkrili što misle o potezu Baby Lasagne: Pogledajte rezultate glasanja u Dnevniku Nove TV
-
Pat-pozicija
Nema vozača, nema prijevoza: Ukinute stotine polazišta, nude 1600 eura plaće, ali nitko se ne javlja
-
bizarna priča
Puši na balkonu i nije ga briga: Bivši predsjednik Hajduka i dalje ne izlazi iz stana koji je odavno prodao!