Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Već od kolovoza

Gradonačelnica Pariza uvodi ograničenja brzine za gotovo sve gradske ulice: Središnjim dijelom grada maksimalno 30 km/h

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pariz će do kraja kolovoza uvesti ograničenje brzine od 30 km na sat za gotovo sve gradske ulice, u pokušaju da smanji broj nesreća i zagađenje bukom dok se grad prilagođava borbi protiv klimatskih promjena.

Gradonačelnica Anne Hidalgo, socijalistkinja koja se namjerava natjecati za predsjedničku kandidaturu sljedeće godine, obvezala se smanjiti površinu javnog prostora dopuštenog automobilima u jednom od najgušćih europskih gradova.

Pročitajte i ovo Dan bez mobitela u prometu - 5 Dan bez mobitela u prometu Glavne ubojice na cestama: "Moram priznati i biti iskren da ja to nekada radim" Luka i čišćenje ostataka mosta Niz problema FOTO Luka će se dugo oporavljati nakon rušenja mosta: Otkriveno i koliko bi novi mogao koštati

Već oko 60 posto ulica glavnoga grada ima ograničenje od 30 km/h, a otkako je Hidalgo stupila na dužnost 2016., mnoge druge svedene su na jednu traku ili su u potpunosti određene samo za pješake.

Nakon kolovoza samo će glavnim prometnim prstenom koji okružuje Pariz i glavnim bulevarima i prometnim arterijama biti dopuštene veće brzine, najavio je zamjenik gradonačelnice iz redova Zelenih zadužen za promet David Belliard.

"Ključno je smanjiti prostor koji zauzimaju automobili, što uključuje smanjenje njihove brzine", dodaje te ističe da to čini ulice sigurnijima za bicikliste i pješake.

Mjera je donesena u razdoblju u kojem Hidalgo nastoji provesti planove da se u gradu ukloni 60.000 od približno 140.000 gradskih parkirnih mjesta.

Motocikli i skuteri, kojima je dopušteno besplatno parkiranje, također će morati početi plaćati sljedeće godine, kada će porasti i cijene parkiranja po satu za automobile. Također će sljedeće godine većini vozila biti zabranjeno ulaziti u središnji dio Pariza - prva četiri okruga glavnog grada, uključujući dva otoka na rijeci Seini i uske ulice Maraisa.

Kritičari gradonačelnicu optužuju za politiku usmjerenu protiv automobila koja je prouzročila masovne prometne glavobolje stanovnicima, kao i milijunima ljudi koji žive u predgrađu, a trebaju automobile kad idu na posao u grad.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene