Na internetu možemo naći na sve više primjera korisnika Facebooka koji su imali problema zbog nekih objava na svojim profilima. Tako su neki zbog (negativnih) objava vezanih uz posao dobili otkaz, neki su zamalo završili u zatvoru, a jedan je korisnik ove društvene mreže zbog najobičnije šale pred svim svojim prijateljima na Facebooku ispao – perverznjak.
Naime, on je na Amazonu naišao na jedan 'zanimljiv' proizvod – veliku bačvu s 55 galona (više od 200 litara) 'strastvenog lubrikanta' koji mu se učinio smiješnim pa je podatke o njemu objavio na Valentinovo na Facebooku uz poruku: 'Bačva od 55 galona lubrikanta na Amazonu. Za Valentinovo. I svaki dan. Do kraja života'.
Inače, za ovu bačvu prepunu lubrikanta proizvođač navodi da se može iskoristiti za hrvačke mečeve ili za 'najveću odraslu zabavu ikad'.
No, na The Next Webu kažu da Nick Bergus nije niti slutio da će tu njegovu šaljivu objavu Amazon pretvoriti u plaćeni oglas na Facebooku koji će se prikazivati njegovim prijateljima – kako bi ih se nagovorilo da i oni kupe ovu bačvu 'strastvenog lubrikanta'.
Tako su mu se nakon tjedan dana počeli javljati prijatelji koji su ga upozorili da se ta njegova objava o lubrikantu s Amazona sada pojavljuje kao sponzorska priča na Facebooku, a nekima se pojavljuje svaki put kada otvore Facebook.
Naravno, neki će shvatiti da je riječ o šali i nekim će bližim prijateljima objasniti o čemu se tu radi, no nekim poznanicima s ove društvene mreže s kojima baš ne kontaktira bit će čudno da svaki put kad otvore Facebook vide njega kako promovira golemu bačvu lubrikanta.
S obzirom da nisu svi korisnici upoznati s ovakvim načinom oglašavanja, za pretpostaviti je da će dio njih pomisliti da im sam Nick namjerno promovira ovaj lubrikant te, kada vide da je namijenjen za 'najveću zabavu za odrasle ikad', pomisliti da je riječ o perverznjaku.
On je na svom blogu napisao kako je ova priča izgubila prvobitni šaljivi kontekst te se pita tko ga je sve mogao vidjeti kako promovira bačvu lubrikanta.