U Los Angelesu otvorena je novi kafić, a iako na prvi pogled ne odudara od bilo kojeg drugog Starbucksa, postoji 'kvaka'.
Naime, iako imaju isti logo, isti font slova, ne radi se o tipičnom Starbucksu, radi se o 'Glupom Starbucksu' (Dumb Starbucks), piše Huffington Post.
Go buy some @dumbstarbucks before dumb lawyers get to it pic.twitter.com/67E2zq0myf
— Mark McCune (@MarkMcCune) February 8, 2014
A u 'Glupom Starbucksu', toči se glupi cappuccino, glupi čaj, glupi espresso, a sluša se i glupa glazba.
Starbucks izbjegava Hrvatsku jer smo 'sjedilačka nacija'
Prema kalifornijskom zakonu ovaj slučaju spada u kategoriju 'parodije' te upravo zbog toga može imati isti logo i ime kao i svjetski poznat lanac kavana.
Enjoy our full menu of coffees and cold drinks pic.twitter.com/wPacrEEH9k
— Dumb Starbucks (@dumbstarbucks) February 8, 2014
Klijenti kažu kako je kava u Glupom Starbucksu prilično loša, no unatoč tome ispred lokala ljudi stoje u redovima.
U pravom Starbucksu pak kažu da, iako cijene smisao za humor, smatraju da druga strana nema pravo na ime budući da je ono zaštićeno, a u utorak se pravi vlasnik Glupog Starbucksa sam javio i riječ je o kanadskom komičaru Nathanu Fielderu koji najavljuje otvaranje još jedne 'glupe' kavane i to ovaj put u New Yorku.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook