Turkish Airlines odlučili su se (ponovno) u svojem najnovijem reklamnom spotu na suradnju s vjerojatno najboljim košarkašem u američkoj NBA ligi i šire Kobejem Bryantom i jednim od najboljih nogometaša danas, FC Barceloninim Lionelom Messijem.
U reklami za Turkish Airlines dvojica sportaša natječu se u tome tko će od njih fotografirati bolji tzv. „selfie“ i pri tome odlaze na najegzotičnija mjesta u svijetu poput Istanbula, Pekinga i Maldiva.
Izraz „selfie“ trenutno je jedan od najomiljenijih izraza današnje, digitalne generacije, a označava fotografije u kojima pojedinci sami sebe fotografiraju u različitim situacijama. O popularnosti samoga izraza svjedoči i činjenica kako je isti uvršten ove godine u poznati Oxfordov rječnik kao „Official Word of the Year“ („Riječ godine“).
Nagradni natječaj: Fotić u ruke i krenite u lov na božićne poklone!
Ova reklama uslijedila je nakon prošlogodišnjeg „Legends on Board“ spota u kojemu Bryant i Messi, tijekom leta u avionu, predstavljaju svoje najzanimljivije sportske trikove pokušavajući pri tome zadobiti pozornost mladog obožavatelja. Video je ubrzo postao apsolutni hit na YouTube-u s više od 21 milijuna pregleda u svojim prvim danima objave. Trenutno je reklamni spot pregledan više od 105 milijuna puta.
Preostaje samo vidjeti hoće li ovogodišnji reklamni spot biti još bolji...
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook