Facebook je svojim korisnicima poslao obavijest o novim pravilima od 1. siječnja 2015. godine. Riječ je o novim uvjetima korištenja, kao i boljem plasiranju reklamnih sadržaja.
Novom politikom Facebook će dobiti još više informacija o svojim korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga što koga zanima.
U dijelu koji se zove 'Privacy Basics' korisnici će na interaktivan način moći saznati sve što ih zanima o korištenju popularne društvene mreže. Tu će korisnicima biti objašnjeno što ljudi mogu vidjeti na svojim profilima, kako drugi mogu komunicirati s njima, kao i što oni sami mogu vidjeti u vlastitom 'News Feed-u'.
Kompanija planira novim uvjetima korištenja poboljšati i tipove reklama. Novom politikom Facebook će dobiti još više informacija o svojim korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga što koga zanima. Od sada ćemo viđati iste reklame na svim uređajima s kojih pristupamo ovoj društvenoj mreži, a kada jednom neki oglas označimo kao 'nepoželjan', on se, tvrde u Facebooku, više nikada neće pojaviti.
Zaposlenicima Facebooka ništa ne fali u životu, osim možda ...
Samim prihvaćanjem uvjeta korištenja odavno smo dozvolili ovoj društvenoj mreži da prikuplja veliki broj informacija o nama, kao što su mjesto na kojem se nalazimo, ime, prezime, datum rođenja, a na osnovu toga što pratimo, Facebook može dobiti i neku opću sliku o profilu korisnika.
Najavljeno je i da će u nekim regijama, Facebook početi testirati i takozvanu 'Buy' opciju koja će korisnicima omogućiti kupovinu različitih proizvoda bez potrebe da napuštaju stranice popularne društvene mreže.
Cjelokupna obavijest o novim uvjetima korištenja može se pročitati OVDJE.
S obzirom na sve ove novosti pitamo vas - hoćete li od 1. siječnja ugasiti svoj Facebook profil ili ne?
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook