Prema nedavnoj preporuci nezavisnog odvjetnika pri Sudu pravde Europske unije Niile Jääskinena, željeznički bi prijevoznici putnicima trebali biti dužni vratiti dio novca potrošenog na kupovinu karte čak i kada su vlakovi otkazani ili kasne zbog 'više sile', primjerice lošeg vremena.
Prema preporuci, o kojoj će u sljedećem razdoblju raspravljati spomenuti Sud pravde EU, putnicima bi se trebalo isplatiti do polovice iznosa cijene karte.
>> Kraj smjene: Strojovođa otišao kući, a putnici čekali sat i pol da dođe drugi
Postane li ova preporuka pravilo, odnosit će se i na hrvatske putnike, s obzirom da bi Lijepa naša 1. srpnja trebala ući u članstvo EU.
U Europi je već ranije donesen propis prema kojemu su avioprijevoznici putnicima dužni plaćati penale za kašnjenja aviona. Povrat novca za manjkavu uslugu može iznositi do 600 eura, a u slučaju izgubljene prtljage iznos odštete može dosegnuti i više od tisuću eura.
Jeste li ikad dobili povrat novca ili ispriku za manjkavu uslugu?
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook