Jedan od izraza koji se u posljednje vrijeme često spominje kada se govori o Facebooku jest mobilna strategija. Tržišni analitičari, ali i sam Zuckerberg više su puta napomenuli kako je za budućnost ove kompanije mobilna strategija od presudne važnosti jer sve više korisnika Facebooku pristupa putem mobilnih, odnosno pametnih telefona te ti korisnici ne donose zadovoljavajuću zaradu.
Većina posljednjih aktivnosti Zuckerberga usmjerena je upravo na poboljšanje mobilne strategije – od preuzimanja Instagrama kojeg su platili nevjerojatnih milijardu dolara, preko kupovine nekih mobilnih aplikacija poput aplikacije za kupovinu poklona putem mobilnih telefona pa do predstavljanja vlastite aplikacije za dijeljenje i uređivanje fotografija na smartphone uređajima (vlastita verzija Instagrama).
Osim već obavljenih akvizicija, na internetu se pojavila informacija kako ova kompanija razmišlja i o preuzimanju Opera Softwarea, kompanije koja stoji iza web preglednika Opera (koji je naročito popularan na mobilnim uređajima), a sada su u New York Timesu objavili koji je konačan cilj Facebookove mobilne strategije – razvoj vlastitog pametnog telefona.
Facebook najviše koristimo na pametnim telefonima!
O telefonu ove kompanije nagađa se već duže vremena te je ovo već treći pokušaj Facebooka da napokon razvije i predstaviti svoj pametni telefon. Ova je kompanija na svom smartphoneu navodno radila još prije dvije godine, no razvoj je prekinut zbog nekih komplikacija, a Facebook je navodno u suradnji s HTC-om radio na zajedničkom razvoju mobilnog uređaja kodnog imena 'Buffy' za kojeg se ne zna u kojem je stupnju razvoja.
Ovog puta, ako je vjerovati 'anonimnim izvorima', Zuckerberg je zaposlio neke bivše Appleove inženjere koji su radili na iPhoneu i iPadu te bi oni trebali sudjelovati u razvoju Facebookova smartphonea.
S obzirom na broj korisnika ove društvene mreže u svijetu (koji će uskoro premašiti milijardu ljudi), jasno je koliko je velika potencijalna korisnička baza ovog telefona, no pitanje je kakve dodatne opcije ova kompanija može ponuditi korisnicima jer je većina korisnika ionako zadovoljna s aplikacijama za pristup Facebooku na trenutnim modelima.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.