Sve napredniji pametni telefoni s velikim ekranima i sve pristupačnije cijene mobilnog pristupa internetu mnogim su korisnicima smanjile ovisnost o osobnim računalima pa sve više ljudi mailove, društvene mreže i internetske stranice provjerava upravo na mobilnim uređajima.
Pročitajte i ovo
Dan kasnije
Dramatična rasprodaja dionica: Pad koji pretkazuje veliku krizu? "Predstoje burna vremena"
Tehničke poteškoće
Zagrebačka burza prestala s trgovanjem: "Intenzivno radimo na rješavanju problema"
požar u Donjoj Austriji
Poginula braća od 1 i 5 godina, otkriveno kako je došlo do tragedije: Majka je vrištala i zazivala pomoć
umrla u ruskom zatvoru
Viktorijino tijelo vraćeno bez mozga, očiju, grkljana: "Vide se brojni znakovi mučenja i zlostavljanja"
cijene paprene
Sezona pričesti i krizmi: Evo što postaje sve popularniji poklon
Koliko se društvene mreže koriste na mobilnim telefonima najbolje nam pokazuju podaci koje je objavila kompanija ComScore i prema kojima su u ožujku Amerikanci više vremena surfali Facebookom putem mobitela, nego putem računala.
Tako su korisnici iz SAD-a prosječno mjesečno potrošili oko 441 minutu (odnosno 7 sati i 21 minutu) pregledavajući Facebook na svojim pametnim telefonima, dok su na osobnim računalima ovu društvenu mrežu koristili 391 minutu, odnosno 6 sati i 31 minutu.
S obzirom da će se broj korisnika pametnih telefona i dalje povećavati jasno je da u budućnosti možemo očekivati da će se povećavati i količina vremena kojeg (mobilni) korisnici provode na ovoj društvenoj mreži, no ova informacija neće pretjerano usrećiti Zuckerberga i ekipu iz njegove kompanije jer se problem nalazi u činjenici da Facebook još nije razvio model s kojim bi unovčio tako veliki broj mobilnih korisnika.
Facebook po prvi put izašao na burzu!
Tako su u ovoj kompaniji tek nedavno odlučili da će početi prikazivati oglase i na ekranima mobilnih telefona, a i nedavna kupnja Instagrama dio je njihove mobilne strategije te će vjerojatno u budućnosti pokušati zaraditi i na korisnicima ovog servisa za razmjenu i uređivanje fotografija.
Prilikom predaje dokumentacije za izlazak na burzu iz ove su kompanije naglasili važnost mobilne strategije, odnosno razvijanja modela s kojim će zaraditi od velikog broja mobilnih korisnika – ako u tome ne uspiju, stoji u tim dokumentima, to će se loše odraziti na njihove financije i povećanje prihoda.
Prema izvještaju iz ComScorea, nakon Facebooka najpopularnija društvena mreža na pametnim telefonima u SAD-u je Foursquare na kojem korisnici mjesečno provode 146 minuta, zatim slijedi Twitter (114 minuta) i Tumblr (68 minuta).
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.