Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Loša vijest za Zuckerberga?

Facebook najviše koristimo na pametnim telefonima!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Istraživanje ComScorea pokazalo je da se Facebook u SAD-u više koristi na pametnim telefonima nego na osobnim računalima

Sve napredniji pametni telefoni s velikim ekranima i sve pristupačnije cijene mobilnog pristupa internetu mnogim su korisnicima smanjile ovisnost o osobnim računalima pa sve više ljudi mailove, društvene mreže i internetske stranice provjerava upravo na mobilnim uređajima.

Pročitajte i ovo Ivana Šmit, predsjednica hrvatske udruge bolničkih liječnika DONOSI DNEVNIK NOVE TV Šefica udruge bolničkih liječnika o novom potezu Istarske županije: "Nešto sitno požara će se pogasiti. Da će napraviti neku veliku revoluciju - neće" Radnice Orljave odlaze na burzu - 1 Nakon 75 godina Gasi se još jedna hrvatska tvornica, jedina koja je odolijevala tako dugo: ''Žalosno je što pravi krivac neće odgovarati, a mi odlazimo''

Koliko se društvene mreže koriste na mobilnim telefonima najbolje nam pokazuju podaci koje je objavila kompanija ComScore i prema kojima su u ožujku Amerikanci više vremena surfali Facebookom putem mobitela, nego putem računala.

Tako su korisnici iz SAD-a prosječno mjesečno potrošili oko 441 minutu (odnosno 7 sati i 21 minutu) pregledavajući Facebook na svojim pametnim telefonima, dok su na osobnim računalima ovu društvenu mrežu koristili 391 minutu, odnosno 6 sati i 31 minutu.

S obzirom da će se broj korisnika pametnih telefona i dalje povećavati jasno je da u budućnosti možemo očekivati da će se povećavati i količina vremena kojeg (mobilni) korisnici provode na ovoj društvenoj mreži, no ova informacija neće pretjerano usrećiti Zuckerberga i ekipu iz njegove kompanije jer se problem nalazi u činjenici da Facebook još nije razvio model s kojim bi unovčio tako veliki broj mobilnih korisnika.

Facebook po prvi put izašao na burzu!

Tako su u ovoj kompaniji tek nedavno odlučili da će početi prikazivati oglase i na ekranima mobilnih telefona, a i nedavna kupnja Instagrama dio je njihove mobilne strategije te će vjerojatno u budućnosti pokušati zaraditi i na korisnicima ovog servisa za razmjenu i uređivanje fotografija.

Prilikom predaje dokumentacije za izlazak na burzu iz ove su kompanije naglasili važnost mobilne strategije, odnosno razvijanja modela s kojim će zaraditi od velikog broja mobilnih korisnika – ako u tome ne uspiju, stoji u tim dokumentima, to će se loše odraziti na njihove financije i povećanje prihoda.

Prema izvještaju iz ComScorea, nakon Facebooka najpopularnija društvena mreža na pametnim telefonima u SAD-u je Foursquare na kojem korisnici mjesečno provode 146 minuta, zatim slijedi Twitter (114 minuta) i Tumblr (68 minuta).
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene