Dosadio im

Zuckerberg zabrinut? Facebook više NIJE najpopularnija mreža!

Slika nije dostupna
Facebook jednostavno više nije cool, na njoj je sve više starijih osoba i donosi konstantne probleme s privatnosti.

Tijekom proteklih godinu dana brojni analitičari upozoravali su kako je Facebook dosadio tinejdžerima i kako se oni sve više okreću drugim društvenim mrežama koje su zabavnije i na kojima nisu njihovi 'roditelji, bake i djedovi'. Iz analitičke kompanije Piper Jaffray upozoravaju kako Mark Zuckerberg ima sve više razloga za zabrinutost kada su u pitanju tinejdžeri i njihovo korištenje Facebooka jer su rezultati posljednjeg istraživanja ove kompanije pokazali da po prvi puta od kada provode istraživanja o društvenim mrežama, Facebook više nije najpopularnija mreža među tinejdžerima u SAD-u.

Nove promjene privatnosti: Nema više skrivanja na Facebooku!

Zuckerbergova mreža jednostavno više nije cool, na njoj je sve više starijih osoba i donosi konstantne probleme s privatnosti te je mnogim mladima postala samo 'društveni teret', objasnili su na Huffington Postu neke od razloga smanjenje popularnosti ove mreže među mladima.

Istraživanje Piper Jaffraya prije godinu dana pokazalo je da je za 42 posto američkih tinejdžera Facebook najvažnija društvena mreža, a rezultati ovogodišnjeg istraživanja pokazali su velik pad te je danas Facebook najvažnija mreža za samo 23 posto tinejdžera.

Po popularnosti među mladima u Americi Facebook sada dijeli drugo mjesto s Instagramom, a prvo mjesto kao najvažnija društvena mreža zauzeo je Twitter s 26 posto. Zanimljivo je da je i Twitter zabilježio pad jer je prošle godine bio najvažnija mreža za 30 posto tinejdžera u SAD-u, dok je Instagram napravio skok sa 17 na 23 posto te se očekuje da će i dalje rasti pa možda sljedeće godine zamijeni Twitter i postane najvažnija društvena mreža – pri čemu treba napomenuti da je vlasnik Instagrama Facebook.

Facebook prijeti tužbom: Mladić pronašao način kako se riješiti ovisnosti!

Mark Zuckerberg više je puta govorio kako Facebook nema problem s tinejdžerima te da njegovu mrežu koriste gotovi svi američki tinejdžeri (navodno čak 94 posto), no na Huffington Postu napominju da je jedna stvar imati profil na ovoj mreži i koristiti ju, a potpuno druga stvar je voljeti Facebook, a čini se da je ova mreža sve manje zanimljiva mlađim korisnicima.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook