Facebook je jučer napokon predstavio novi dizajn ove društvene mreže koji je ljepši i pregledniji, a Zuckerberg je rekao da na ovaj način Facebook korisnicima postaje 'personalizirana novina' u kojoj će se nalaziti samo one stvari koje ih zanimaju.
Novi izgled Facebooka pomalo podsjeća na Googleovu društvenu mrežu, a baziran je na tri glavne komponente – većim slikama, više news feedova, odnosno kategorija na kojima se nalazi određeni sadržaj i na prilagođenosti mobilnim uređajima, a neki su novinari zaključili kako je Zuckerberg novi Facebook dizajnirao prvenstveno za mobilne uređaje i taj dizajn samo primijenio na web verziju.
FOTO OVAKO izgleda novi Facebook!
Kada novi Facebook postane dostupan svima – za što će trebati neko vrijeme (ovdje se možete prijaviti kako bi novi izgled dobili što prije), korisnici će uživati u većim fotografijama i videozapisima, što će pridonijeti atraktivnijem izgledu ove mreže, a imat će bolji izbor u odabiru sadržaja koji će se prikazivati na glavnoj stranici.
Naime, zahvaljujući puno većem broju news feeedova, korisnici će sada moći pregledavati samo fotografije, samo objave od prijatelja, grupa, objave vezane uz glazbu ili igre, odnosno putem 'Following' feeda prikazivat će im se samo objave stranica koje prate.
Prilikom najave ovih noviteta, iz Facebooka su objavili da će se korisnicima postupno omogućiti pristup novom dizajnu pa će tako na početku mali broj ljudi moći uživati u većim fotografijama i većem broju news feedova, a s vremenom će se novi dizajn omogućiti svim korisnicima – prvo na web verziji, a nakon toga i na mobilnim uređajima.
S obzirom da je Zuckerberg ranije rekao da su tri stupa Facebooka News Feed, Timeline i Graphic Search te kako je ova kompanija, nakon Timelinea u 2011., u ovoj godini predstavila Graphic Search i News Feed, mnogi se pitaju koji je sljedeći korak ove kompanije.
Prema informacijama koje su objavili na Mashableu, sljedeći korak bi mogla biti – naplata korištenja Facebooka! Naravno, uvođenje obavezne naplate bilo bi ravno samoubojstvu kompanije, no prema jednom patentu koji je Zuckerberg prijavio još 2011. godine, Facebook bi korisnicima za određenu mjesečnu ili godišnju naknadu mogao ponuditi opciju personalizacije Facebooka i izbacivanja reklama na ovoj mreži.
Promjene na Facebooku: Pogledajte kako će izgledati novi Timeline!
Tako bi, umjesto oglasa koji se nalaze s desne strane ekrana i kojima upravlja sam Facebook, korisnici mogli sami odabrati vrstu sadržaja koju žele da se prikazuje na tom dijelu ekrana. Jedna od mogućnosti je da se korisnicima na tom dijelu prikazuju fotografije iz njihovih foto albuma s Facebooka, najdraži statusi ili neki drugi sadržaj.
U patentnoj prijavi stoji da bi s ovom opcijom profitirali i korisnici koji bi izgled Facebooka mogli personalizirati i urediti po vlastitoj volji, ali i sama kompanija koja će na ovaj način dodatno povećati profit.
Što mislite o ovoj opciji – biste li platili za personalizaciju Facebooka na kojem više ne bi bilo reklama i sponzoriranih objava?
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook