Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Velike promjene

FOTO OVAKO izgleda novi Facebook!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Facebook je predstavio redizajn glavne stranice na kojoj će dodati više news feedova i na kojem će se prikazivati veće fotografije i oglasi.

Na nedavnoj konferenciji na kojoj predstavio Graph Search, Mark Zuckerberg rekao je da su tri 'osnovna stupa' Facebooka News Feed, Timeline i Graph Search. Facebook je Timeline predstavio još u rujnu 2011. godine, a usprkos brojnim početnim kritikama, većina se korisnika s vremenom ipak navikla na ovakav način prikaza profila, Graph Search predstavljen je nedavno, a sada je došlo vrijeme i na velike promjene na News Feedu, odnosno glavnoj stranici Facebooka na kojoj korisnici provode najviše vremena i na kojoj pregledavaju sve objave prijatelja i stranica koje prate na ovoj društvenoj mreži.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Preuzeli 'Timeline'? Facebook će se na sudu boriti za 'Timeline'? Slika nije dostupna Novi Timeline Facebook se ponovno mijenja!

Sve što znate i NE ZNATE o Facebooku!

Do sada su se na internetu pojavile brojne glasine oko noviteta koje Facebook priprema te na TechCruncheu očekuju da će ova kompanija predstaviti više feedova – za prikaz fotografija (s Facebooka i Instagrama), za glazbu (glazba koju korisnici slušaju, novi albumi, koncerti i slično), a možda i za druge kategorije poput vijesti, videozapisa, aplikacija i slično. Također, Zuckerberg bi večeras mogao prikazati i potpuno novi dizajn ove stranice na kojoj će se prikazivati veće fotografije i oglasi bazirani na većim fotografijama, a osim na web verziji, slične se promjene mogu očekivati i na mobilnim aplikacijama.

Novi izgled i novi feedovi trebali bi unijeti više reda u način prikaza informacija na ovoj mreži te bi korisnici, zahvaljujući feedovima putem kojih će moći uspješnije filtrirati prikazani sadržaj, trebali više vremena provoditi prateći samo sadržaj koji ih zanima (npr. glazba) te na TechCruncheu kažu da bi zbog toga korisnici mogli provoditi više vremena na Facebooku, odnosno više vremena će gledati specijalizirane oglase (npr. u dijelu posvećenom glazbi prikazivat će se većinom oglasi o novim albumima, koncertima i slično), što će Facebooku donijeti više novca.

Iako službenih informacija iz Zuckerbergove kompanije još nema, gotovo je sigurno da će se Facebook uvelike promijeniti – glavna stranica bit će redizajnirana te će se na njoj prikazivati veće fotografije (i veći slikovni, a možda i video oglasi), a zahvaljujući dodavanju novih feedova, korisnici bi trebali imati puno veću kontrolu nad prikazom sadržaja i pratiti novosti iz kategorija koje ih zanimaju.

Promjene na Facebooku: Pogledajte kako će izgledati novi Timeline!

Također, ova kompanija već neko vrijeme testira i neke promjene u Timelineu koji bi trebao biti jednostavniji i pregledniji, a još očekujemo i da nam postane dostupna opcija boljeg pretraživanja (Graph Search) koja je nedavno predstavljena te bi nam svi ti noviteti trebali poboljšati način korištenja ove mreže – i na web verziji i na pametnim telefonima.

Točne informacija oko noviteta koji nas očekuju na Facebooku saznat ćemo na večerašnjoj konferenciji. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene