Slika muškarca obučenog u tenisice, traperice i crnu majicu koji karizmatično vlada binom predstavljajući novi model pametnog telefona, dok njegovo nabrajanje novih i 'revolucionarnih' opcija prati navijanje oduševljene publike podsjeća na vremena kada je Steve Jobs predstavljao nove modele iPhonea.
Na sličan način kako je Jobs vladao binama na Appleovim konferencijama predstavljajući nove 'magične' uređaje, izvršni direktor kompanije Xiaomi Lei Jun, obučen u tenisice, traperice i crnu majicu, danas predstavlja nove modele svojih pametnih telefona te su ga u Kini prozvali kineskim Steveom Jobsom, a njegovu kompaniju kineskim Appleom koja u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta ima milijune fanova koji obožavaju njihove uređaje.
Za mnoge je Xiaomi trenutno jedna od najzanimljivijih tehnoloških kompanija koja je dio velike popularnosti stekla upravo zahvaljujući kopiranju načina na koji Apple najavljuje i oglašava svoje proizvode pa dok dio kompanija kopira samo Appleove telefone i tablete, Lei Jun kopirao je dijelom njihove uređaje, ali i način predstavljanja tih telefona od čega je, baš kao ranije i Jobs, napravio spektakl.
Na Business Insideru kažu da telefoni Xiaomija uopće nisu inovativni – riječ je o standardnim Androidima koji ne donose nikakve specijalne novitete te zbog toga nema posebnog razloga za ovakvu popularnost kompanije, no naglašavaju da imaju određeni šarm koji je, baš poput Applea, privukao milijune fanove.
Zahvaljujući velikom broju obožavatelja, ali i puno nižim cijenama od konkurenata poput Applea i Samsunga, novi modeli ove kompanije često su rasprodani samo nekoliko minuta nakon što postanu dostupni putem interneta te je njihov telefon Mi 2S, prema nekim istraživanjima, u prvoj polovici godini bio najpopularniji telefon u Kini.
Kinezi kopirali iPhone i namjeravaju tužiti Apple zbog kršenja patenata!
Kolika je popularnost njihovih telefona najbolje govori podatak da je tijekom drugog kvartala ove godine na kineskom tržištu prodano više Xiaomijevih nego Appleovih telefona. Veliki broj obožavatelja kompanije i velika popularnost njihovih uređaja privukli su pažnju investitora koji su voljni uložiti veliki novac u 'kineski Apple' pa je vrijednost ove kompanije porasla na deset milijardi dolara. Kako izgleda jedna od prezentacija Lei Juna i predstavljanje telefona ove kompanije pogledajte u priloženom videu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook