Razlog mogućoj promjeni ograničenja broja znakova na Twitteru su oglašivači kojima 140 znakova nije dovoljno, kaže šef financijskih informacija u kompaniji PrivCo Sam Hamadeh koji je dodao kako su Google i Facebook povećali oglašavanje na svojim servisima.
>> Stopama Facebooka: Twitter najavio izlazak na burzu!
'Jednom kada kompanija postane javna, pojavljuje se veliki pritisak dioničara koji žele vidjeti rast i zaradu. Wall Street nema milosti. Možete se kladiti da će kazniti Twitter za bilo kakve propuste i mislim da je neizbježno kako će kompanija ukloniti limit od 140 znakova. Nije to sveta krava.', istaknuo je Hamadeh.
Iako Twitter tjera korisnike na kreativno razmišljanje svojim restrikcijama, oglašivačima ne dopušta dovoljno mjesta da stvarno prodaju.
Ross Dawson iz Advanced Human Technologiesa kaže kako jednom kada omoguće više prostora za prave poruke pravim ljudima kao što radi Facebooku, onda će se nastaviti i rast prihoda — iako bi ovo mogao biti veliki izazov za kompaniju. (Powered by Zimo)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook