O radu od kuće!

Oglasila se i šefica: Marissa Mayer odgovorila kritičarima!

Slika nije dostupna
Iako su ljudi produktivniji kada rade sami, Mayer kaže da su inovativniji kada zajedno rade na projektima te su neki od najboljih proizvoda 'nastali spajanjem dviju različitih ideja'

Kada je Marissa Mayer prije dva mjeseca svojim zaposlenicima zabranila rad od kuće, mnogi su kritizirali (neki čak i ismijali) ovu odluku koja po njima, u današnje doba interneta i konstantne povezanosti, nema nikakvog smisla. Iz Yahooa tada nisu htjeli objašnjavati razloge zbog kojih su donijeli ovu odluku te su rekli da je to njihova interna stvar.

Yahoo trenira strogoću: Radite iz ureda ili dajte otkaz!

No, na jednoj konferenciji koja je prošlog tjedna održana u Los Angelesu o ovom je problemu progovorila i Marissa Mayer koja je napokon objasnila zašto je odlučila zabraniti rad od kuće.

Na početku svog izlaganja rekla je da su ljudi zaista produktivniji kada rade sami, ali su inovativniji kada rade zajedno te je napomenula da su neki od najboljih proizvoda 'nastali spajanjem dviju različitih ideja' tako da je suradnja i zajednički rad na projektima iznimno bitan i puno učinkovitiji u odnosu na rad od kuće te je ovo trenutno ispravna odluka za Yahoo.

Kao jedan od najboljih primjera kolaboracije zaposlenika Yahooa navela je nedavno predstavljenu Yahoo Weather aplikaciju za iOS uređaje koja je nastala suradnjom dva softverska inženjera koji rade u istom uredu Yahooa.

Nakon što je zabranila rad od kuće ponajviše su je kritizirali oni koji nemaju nikakve veze s Yahooom i koji ne poznaju situaciju unutar kompanije, dok su je neki bivši i sadašnji zaposlenici pohvalili jer je napravila ono za što niti jedan izvršni direktor prije nje nije imao snage te su upozorili da mnogi zaposlenici kompanije koji rade od kuće primaju dobru plaću od Yahooa, ali da vrijeme provode na vlastitim projektima te je Mayer odlučila stati tome na kraju.

Mayer je u pravu! Zaposlenicima Yahooa treba zabraniti rad od kuće!

Na Fortuneu podsjećaju da je, odmah nakon što je postala šefica Yahooa, Mayer započela s brojnim promjenama s kojima je željela motivirati zaposlenike pa je tako odbacila dotadašnji pravilnik o troškovima i putovanjima koji je bio napisan na 22 stranice te je naredila da se napravi njegova jednostavna verzija koju će 'ljudi moći razumjeti', zaposlenicima je omogućila besplatan ručak, podijelila im besplatne top modele pametnih telefona te počela s drugim promjenama poput gašenja nevažnih projekata i fokusirala se samo na važne stvari poput mobilnih aplikacija.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme