Nagovorila ga Mayer

Posao vrijedan više od milijardu dolara: Evo zašto je David Karp prodao Tumblr!

Slika nije dostupna
Karp nije očekivao da će ove godine prodati Tumblr, no kaže da nije htio propustiti 'nevjerojatnu priliku' koju je dobio s Yahooovom ponudom

David Karp osnovao je Tumblr 2007. godine, a samo šest godina poslije svoju je blogersku platformu – koju je razvio nakon što niti jedna druga kompanija nije htjela napraviti servis koji bi omogućio jednostavno pisanje i objavljivanje kratkih blogova, prodao Marissi Mayer i Yahoou za 1,1 milijardi dolara.

Napustio je srednju školu, a firmu je prodao za 1,1 milijardi dolara!

Ovaj je mladi genijalac nekoliko puta tijekom prošlih godina napomenuo kako želi da Tumblr ostane 'svoj' te kako ga ne namjerava prodati nekoj velikoj medijskoj kompaniji, no stvari su se promijenile ovog mjeseca kada je firmu prodao upravo jednoj takvoj kompaniji – Yahoou.

Iako nije teško zaključiti što je Karpa natjeralo da promijeni mišljenje i odustane od svojih dotadašnjih ideala – Mayer je ponudila više od milijardu dolara za kompaniju u kešu, pri čemu je on dobio oko 275 milijuna dolara, on je svoju odluku dodatno pojasnio u intervjuu novinarima Bloomberga.

Karp je s Mayer, za koju je rekao da je velika vizionarka i jedna od najsposobnijih direktorica, o zajedničkoj suradnji počeo pregovarati još u studenom prošle godine i već nakon nekoliko sastanaka bilo mu je jasno da će na kraju njihove kompanije surađivati, no dodao je kako ipak nije očekivao da će ta suradnja završiti prodajom Tumblra.

Yahooova šefica na kraju ga je ipak uspjela nagovoriti na prodaju te je Karp rekao da nije htio propustiti ovu 'nevjerojatnu priliku' koja će im pomoći da izbjegnu 'bolne lekcije' koje mnogi poduzetnici i kompanije moraju proći tijekom rasta i razvoja te da je Yahooovo preuzimanje Tumblra prečica s kojom će izbjeći brojne teške trenutke koji ovu blogersku platformu očekuju u budućnosti.

Marissa Mayer u shoppingu od MILIJARDU dolara!

Za Yahoo je rekao da je 'originalna medijska kompanija' koja sama stvara sadržaj uz koji brandovima nudi kreativno oglašavanje, a upravo takav način oglašavanja vidi kao veliki dio budućnosti njegove blogerske platforme. Dodao je i da je Yahoo poznata tehnološka kompanija 's velikim naslijeđem' koja ima tehnologiju, prave ljude i resurse s kojima će pomoći u daljnjem razvoju Tumblra.

Naravno, pored tog poznatog imena, tehnologije i ljudi s kojima raspolaže Yahoo, sigurno je da je ipak glavni razlog zbog kojeg se Karp odlučio na promjenu mišljenja i prodaju kompanije cifra od više od milijardu dolara koje mu je Mayer ponudila.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme