Nema prodaje!

Ova je kompanija odbila Zuckerbergovih MILIJARDU dolara!

Slika nije dostupna
Nakon Instagrama, Facebook je ponudio milijardu dolara za preuzimanje Snapchata, ali njegov šef nije htio prodati kompaniju Zuckerbergu i čini se da nije pogriješio

Mnogi su analitičari ostali iznenađeni nakon što su iz Facebooka prije godinu i pol najavili da će za milijardu dolara preuzeti Instagram – društvenu mrežu za dijeljenje i uređivanje fotografija koja je imala veliki broj korisnika, ali do tada nije zaradila niti jedan dolar. Čini se da je nakon akvizicije Instagrama cifra od milijardu dolara postala standard za kupovinu velikih startup kompanija na tehnološkom tržištu pa je tako za sličnu cifru Google preuzeo kompaniju Waze, a Yahoo je za Tumblr nedavno dao i više od milijarde dolara.

Samouništive poruke i fotografije: Za što bi koristili ovu aplikaciju?

Mark Zuckerberg planirao je još jednu takvu investiciju te je, kako prenose na Mashableu, namjeravao kupiti popularnu aplikaciju za razmjenu samouništivih poruka Snapchat. Snapchat je naročito popularan među tinejdžerima koji putem njega šalju milijune poruka i fotografija (dnevno se putem ove aplikacije pošalje čak oko 350 milijuna poruka) koje se na ekranima telefona primatelja prikažu na samo nekoliko sekundi i onda zauvijek nestanu.

Također, s obzirom na brojne informacije o kršenju privatnosti i prisluškivanju, neki korisnici smatraju da je slanje samouništivih poruka putem Snapchata jedan od načina na koji mogu zaštititi svoju privatnost te Snapchat smatraju puno sigurnijim rješenjem za komunikaciju s prijateljima od Facebooka ili mailova.

Trenutno nije poznato kada je Zuckerberg kontaktirao izvršnog direktora Snapchata Evana Spiegela i ponudio mu milijardu dolara, no Facebook je krajem prošle godine predstavio vlastitu aplikaciju nazvanu Poke s kojom su kopirali Snapchat (vjerojatno je već tada dobio odbijenicu od Spiegela) te putem Pokea korisnici mogu razmjenjivati poruke, fotografije i videozapise koji također nakon određenog vremenskog razdoblja nestaju s telefona.

No, s obzirom da korisnici ne vjeruju previše Facebooku, ova aplikacija nije postala niti blizu popularna kao Snapchat jer, kako se na ovaj način najčešće šalju 'osjetljive' poruke (često i seksualnog sadržaja), korisnici ne žele da takve stvari završe na serverima Facebooka.

Evo što treba učiniti ako stvarno želite da nešto ostane 'među nama'!

Iako bi mnogi pomislili da je Spiegel trebao prihvatiti Zuckerbergovu milijardu i unovčiti aplikaciju koja trenutno ne zarađuje novac, čini se da on ipak nije pogriješio jer posljednje glasine kažu da bi, s novom rundom investicija, procijenjena vrijednost ove kompanije mogla iznositi između 3 i 4 milijarde dolara. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme