Facebook je nedavno počeo s testiranjem novog dizajna Timelinea koji je već dostupan određenom broju korisnika u Novom Zelandu. Ova je kompanija započela s prvim testiranjima prije nekoliko mjeseci, a ove promjene donose nekoliko noviteta u odnosu na aktualni prikaz stranica na Zuckerbergovoj mreži, ali i na prijašnje testne verzije Timelinea.
Nova aplikacija: Uskoro ćemo i poklone slati putem Facebooka
Prva velika promjena jest što na gornjem dijelu stranice kategorije poput prijatelja, fotografija, stranica koje nam se sviđaju i slično više neće biti prikazane u velikim okvirima s više fotografija, već kao obični tekstualni izbornici. Također, redizajniran je i uljepšan okvir 'O meni' u kojem korisnici upisuju osnovne informacije poput grada u kojem žive, obrazovanja i zaposlenja tako da cijeli Timeline izgleda ljepše i urednije.
Druga promjena jest da Timeline više neće biti podijeljen na dva jednaka dijela kao i do sada, već da će desni dio stranice biti veći te će korisnici na njemu objavljivati nove statuse, linkove na stranice i tu će se prikazivati poruke koje objave njihovi prijatelji. Prilikom ranijeg testiranja novog dizajna, ta veća kolumna nalazila se s lijeve strane Timelinea, no sada je Facebook povećao desnu stranu, a i sam okvir u koji upisujemo statuse sada se nalazi na desnom dijelu, dok se s lijeve strane nalaze fotografije, informacije o likeovima, aplikacijama i slično.
Na Mashableu kažu da Zuckerberg testira i novu opciju koja je povezana s oglašavanjem – prilikom dijeljenja linkova s drugim korisnicima ove mreže, prikazat će se i opcija 'lajkanja' te stranice s koje se sadržaj dijeli pa ako objavite neku priču s Mashablea, ispod linka pojavit će se i opcija 'lajkanja' Mashableove stranice na Facebooku.
Na Huffington Postu spominju i još jednu novu opciju Facebooka koja nije povezana s promjenama na Timelineu, a vezane je uz poklone.
Facebook testira novi dizajn Timelinea, doznajte o čemu se radi!
Korisnici već neko vrijeme putem ove društvene mreže imaju opciju kupovanja poklona, a novost je da će Facebook analizirati statuse koje korisnici budu objavljivali i komentare na te statuse i na temelju njih – ako je taj status povezan s nekim uspjehom u životu, odmah pored tog statusa predložiti kupovinu poklona tim korisnicima.
Npr. ako u statusu napišete da ste diplomirali, a korisnici vam u komentarima čestitaju, pored tog statusa pokazat će se opcija za kupovinu poklona kako bi vam prijatelji, osim čestitanja na Facebooku, odmah mogli kupiti poklon putem ove mreže.
Što se promjena na Timelineu tiče, treba napomenuti da Facebook sada samo testira ove promjene te ih može, ali i ne mora u budućnosti predstaviti svim korisnicima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook