Smanjen rast broja korisnika

Nema kraja problemima Facebooka!

Slika nije dostupna
U Wall Street Journalu objavili su kako je u travnju zabilježeno smanjenje porasta broja korisnika Facebooka – ponajviše na američkom tržištu koje je marketinški iznimno bitno

Za Facebook i Marka Zuckerberga sve je izgledalo savršeno do prije samo nekoliko tjedana – kompanija se pripremala za izlazak na burzu, analitičari su se natjecali koliki će biti rast ove kompanije kada se počne javno trgovati njenim dionicama te se neki predviđali da će vrijednost Fejsa u budućnosti dosegnuti čak 200 milijardi dolara.

Danas, manje od mjesec dana nakon izlaska na burzu, situacija izgleda potpuno drugačije – oko Facebooka vlada pesimizam, mali investitori izgubili su milijune dolara, a gomilaju se tužbe protiv kompanije, Zuckerberga i banaka koje su sudjelovali u IPO-u.

Nove loše vijesti za Facebook jučer je objavio Wall Street Journal pozivajući se na rezultate istraživanja analitičke kompanije ComScore u kojem upozoravaju na smanjenje rasta broja korisnika Facebooka, pogotovo na tržištu SAD-a koje je marketinški iznimno bitno.

'Facebook će nestati do 2020. godine'

Tako je u travnju ove godine porast broja korisnika Facebooka u SAD-u iznosio samo pet posto (trenutni broj korisnika u toj zemlji iznosi 158 milijuna), što je najmanji porast broja korisnika od 2008. godine, od kada ComScore mjeri broj korisnika. Također, zabilježeno je i smanjenje porasta vremena koje korisnici provode na Facebooku – prošle godine taj je porast iznosio 23 posto, a u travnju ove godine iznosi 16 posto te korisnici na Zuckerbergovoj mreži mjesečno provode oko šest sati mjesečno.

Kao što je poznato, Facebook je na burzi startao s cijenom dionice od 38 dolara, a jučer je na zatvaranju burze cijena jedne dionice iznosila 27 dolara, dok je najniža cijena do sada iznosila samo 25,52 dolara.

Početak kraja?

Najveći problem ove kompanije jest mobilna strategija jer se investitori boje da Facebook neće moći 'unovčiti' veliki broj korisnika koji ovoj društvenoj mreži pristupaju putem mobilnih telefona te je sigurno da će, nakon preuzimanja Instagrama i još nekih kompanija te lansiranja vlastite trgovine za preuzimanje i kupovinu aplikacija, Zuckerberg morati napraviti još puno toga kako bi uvjerio investitore da se Facebook može prilagoditi svim zahtjevima mobilnog tržišta i povećati svoje prihode, no pitanje je hoće li to biti dovoljno za stabilan rast u budućnosti.  

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme