Grupa za zaštitu podataka

Upozorenje: 'Google predstavlja veliki rizik za privatnost korisnika!'

Slika nije dostupna
Googleovo prikupljanje velikog broja osobnih podataka donosi veliki rizik za privatnost korisnika

Iz Googlea su početkom ove godine ujedinili pravila privatnosti za veliki broj svoj svojih servisa poput tražilice, Gmaila, Googlea+ i YouTubea, što je izazvalo nezadovoljstvo grupa za zaštitu podataka Europske unije, ali i samih korisnika.

Google zna više stvari o vama nego vaša žena ili muž!

Iako su u Googleu još tada napomenuli kako su njihova nova pravila privatnosti u skladu sa zakonima EU te da će na ovaj način moći davati točnije rezultate pretraživanja i poboljšati svoje servise koje će više prilagoditi korisnicima njihovih usluga, regulatorna tijela zemalja Europske unije, nakon proučavanja tih novih Googleovih pravila, od Googlea će zatražiti promjenu načina prikupljanja podataka privatnih korisnika, prenose na Reutersu.

U pismu kojeg su poslali izvršnom direktoru kompanije Larryju Pageu, organizacije za zaštitu podataka i privatnosti kažu kako Google skuplja previše osobnih informacija o internetskim korisnicima te kako trebaju promijeniti pravila privatnosti među njihovim brojnim servisima.

U njemu se navodi i dvanaest 'praktičnih preporuka' za Google u kojima se ovoj kompaniji savjetuje kako da poboljšaju privatnost - one se odnose na način na koji bi Google trebao objasniti korisnicima koji se svakodnevno koriste njihovim uslugama na koji će se način koristiti njihove osobne informacije i povijest surfanja internetom, pogotovo podatke povezane s lokacijom i kreditnim karticama.

Doznajte koliko Google i Facebook zarađuju na vama!

'Prikupljanje i kombiniranje tako velikog broja osobnih podataka donosi veliki rizik za privatnost korisnika', navodi se u pismu kojeg su poslali Pageu i čije će detalje ove organizacije objaviti danas.

Odvjetnik Chris Watson rekao je novinarima Reutersa kako je Google 'vrlo agresivan' te kako su navedene promjene u postavkama privatnosti vrlo važne za online oglašavanje jer, što više podataka o korisnicima skupe, to će im moći davati preciznije oglase i više zaraditi.

Ovo trenutno nije jedini problem za Google jer se u Europskoj Uniji, ali i SAD-u istražuje da li ova kompanija namješta rezultate pretraživanja pri čemu forsira neke svoje stranice i servise, dok stranice konkurencije namjerno ignorira i njihove rezultate stavlja na lošije mjesto na tražilici.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme