Nadograđeni algoritam prvenstveno znači kako će od sada korisnici moći očekivati više poveznica na vijesti i priče koje se pojavljuju na njihovom News Feedu, i to posebice na njihovim mobilnim uređajima, istaknuli su na tvrtkinom blogu inženjeri Varun Kacholia i Minwen Ji.
Priče i objave koje su vaši prijatelji komentirali bit će stavljeni na sam vrh News Feeda kako bi se potaknulo više rasprave oko članaka među korisnicima. Ovo znači kako ćete možda istu priču vidjeti nekoliko puta, ovisno o tome koliko je pojedina često komentirana od strane vaših prijatelja.
Logika nalaže da, ukoliko će Facebook posvetiti više pažnje ovakvim kvalitetnijim člancima, nešto morati otpasti, a to će, prema svemu sudeći, biti popularne meme fotografije, potvrđuju Kacholia i Ji.
Zuckerberg priprema nove opcije na Facebooku!
Nadalje, ovaj inženjerski duo objašnjava kako će vrhunski članci koje čitate vi ili vaši prijatelji biti učestaliji i bolje pozicionirani na vašem News Feedu, dok će se meme fotografije prikazivati rjeđe.
Osim toga, Facebook će početi preporučivati srodne članke svojim korisnicima koji su kliknuli na određeni link putem svojeg News Feeda. Ove preporuke će se pojavljivati na samome dnu originalnog posta, odnosno objave.
Ove nadogradnje samo su odraz Facebookovih napora ne bi li nastavio svoju politiku tzv. “up-to-date” vijesti kako bi korisnici u svakome trenutku znali što se događa u svijetu.
Ovakvom praksom Facebook zasigurno predstavlja prijetnju, ne samo Twitteru, već i drugim društvenim mrežama u objavljivanju najnovijih vijesti i njihovoj recepciji među korisnicima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook