Kratko i jasno!

Evo kakve mailove šalju uspješni ljudi i lideri velikih kompanija

Slika nije dostupna
Mailovi koje pišu lideri i šefovi kompanija često su jako kratki te se sastoje od samo nekoliko rečenica ili, poput mailova koje šalje Jeff Bezos, od samo jednog znaka

Jedna od karakteristika uspješnih ljudi i lidera u velikim kompanijama jest da često pišu iznimno kratke mailove od samo nekoliko rečenica ili samo jednog znaka. Kao najbolji primjer lidera čiji su mailovi često bili kratki i jasni, na Huffington Postu izdvojili su Stevea Jobsa i Jeffa Bezosa. Mail adresa osnivača Applea bila je javna te je on znao odgovarati na upite i mailove korisnika diljem svijeta, a njegovi su se odgovori sastojali od jedne do nekoliko rečenica.

Javnu mail adresu ima i šef Amazona Bezos koji je poznat po tome da, nakon što od nezadovoljnih korisnika dobije upit o određenom problemu, taj isti mail proslijedi odgovarajućim osobama u Amazonu te u njima napiše samo jedan znak – upitnik. 'Kada zaposlenici Amazona dobiju mail s upitnikom od Bezosa, oni na njega reagiraju kao da su dobili bombu koja će brzo eksplodirati', napisao je Brad Stone u Bezosovoj biografiji jer je jasno da taj upitnik predstavlja ljutnju izvršnog direktora pa bi među zaposlenicima nastala velika panika.

Evo što uspješni ljudi NE rade!

Will Schwalbe koji je s Davidom Shipleyem napisao knjigu o ovoj temi, kaže kako se pisanjem kratkih mailova pokazuje 'poštovanje prema vremenu' osoba s kojima komuniciramo. Također, dodaje da se danas promijenio način na koji komuniciramo putem mailova jer smo prije e-poštu čitali isključivo na velikim ekranima računala, dok ih danas sve više čitamo na ekranima mobilnih uređaja, zbog čega je također poželjno da mailovi budu kraći kako ne bi morali previše 'skrolati' po ekranu smartphonea.

Na Huffington Postu savjetuju kako bi mailove trebali pisati kao da su SMS-ovi i limitirati ih na maksimalno pet rečenica u kojima bi trebali napisati sve najvažnije informacije. 'Ništa ne izluđuje ljude više od e-maila u kojem su napisane brojne informacije, ali u kojem nije jasno što se od vas traži', komentirao je Mattan Griffel i dodao da, ako je poslani e-mail duži od paragrafa ili dva, postoji vjerojatnost da ga ljudi neće odmah pročitati jer im je predug, već će ga pročitati kasnije, što znači da će i kasnije odgovoriti na njega.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme