Google je svoje najveće bogatstvo stekao zahvaljujući tražilici, odnosno oglašavanju na tražilici, a iz ove kompanije vjeruju da će se u budućnosti oglasi, kakve danas pregledavamo na računalima, telefonima i tabletima, prikazivati i na brojnim drugim uređajima poput frižidera, termostata, naočala i satova. S obzirom da sve više uređaja danas 'postaje pametno' i imaju ekrane, Google i druge kompanije namjeravaju iskoristiti te mogućnosti tako da možemo očekivati da će se za nekoliko godina na ekranima frižidera prikazivati oglasi za hranu i slično.
Npr. posljednji modeli LG-jevih pametnih frižidera u unutrašnjosti imaju kamere putem kojih korisnici mogu saznati koje im namirnice nedostaju u frižideru tako da, ako nemaju mlijeka, na frižideru bi se mogli prikazivati oglasi za mlijeko.
Pametni uređaji: Evo kako izgleda dopisivanje s – frižiderom!
Inače, iz Googlea su informacije o oglašavanju na ovakvim uređajima objavili u odgovoru na upit SEC-a u kojem su iz ove komisije tražili objašnjenje zašto Google investitorima ne objavi informaciju koliko novca zarađuju od mobilnog poslovanja. Naime, u ovoj kompaniji tvrde kako je 'trenutno teško definirati što je mobilno' te kažu da su na početku svi tablete smatrali mobilnim uređajima, a da su danas oni sve sličniji računalima.
Na Business Insideru napominju kako je Google nedavno kupio Nest, kompaniju koja proizvodi termostate, što ukazuje na zainteresiranost ove kompanije i za kućanske aparate – glasnogovornica kompanije tvrdi kako trenutno nemaju planova za modele oglašavanja na Nestovim termostatima, no s obzirom na ove najave, za očekivati je da će se i to u budućnosti promijeniti te da će ova kompanija zarađivati i od prikazivanja oglasa na kućanskim aparatima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook