Revizorski sud u Italiji optužuje vladino Ministarstvo turizma za rasipanje javnog novca sa skupom promotivnom kampanjom, koja se iznenada prestala objavljivati na internetu na vrhuncu turističke sezone.
Marketinška kampanja Open to Meraviglia, koja je koštala gotovo 140.000 eura novca poreznih obveznika, transformirala je Botticellijevu Veneru u influencericu 21. stoljeća te su redovito bili objavljivani postovi na Instagramu za promicanje turizma u Italiji.
No zadnji post objavljen je na društvenim mrežama 27. lipnja, prije više od dva mjeseca, na slici kako pozira ispred pogleda na Taorminu na Siciliji, piše Politico.
Njezini računi na drugim društvenim mrežama kao što su Facebook i X (prije poznatiji kao Twitter) nestali su, izvijestili su talijanski mediji, zajedno s promotivnim videom objavljenim na YouTubeu kada je kampanja najavljena.
Nestanak je izazvao brojna pitanja te je pokrenuta istraga o skupom turističkom projektu.
Upitana o tome zašto više nema kampanje, ministrica turizma Daniela Santanchè, iz stranke Braća Italije premijerke Giorgie Meloni, navodno je rekla za La Repubblicu krajem kolovoza da je to namjerno napravljeno te da će se Influencerica Venus uskoro vratiti.