Kako bi popravili demografsku sliku, u Srbiji su krenuli u pronatalitetnu javnu kampanju, pa su raspisali i natječaj za slogane kojima će "motivirati" ljude da imaju više djece.
Savjet za populacijsku politiku umjesto tri odabrao je šest slogana u kojima se koristi rima, ali u nekima i imperativ što je posebno zasmetalo mnogima u Srbiji, osobito ženama.
Prvo mjesto dijele slogani: "Ljubav i beba - prvo što nam treba!" i "Rađaj, ne odgađaj!", na drugom su "Mama - neću sama, tata - hoću brata!" i "Dosta riječi, nek' zakmeči", dok su treće mjesto podijelili "Čuda se ne događaju. Čuda se rađaju" i "Nek' se djeca rađaju i lijepe stvari događaju".
Nakon objave dio srbijanske javnosti dignuo se na noge, osobito udruge, a reagirala je i potpredsjednica Vlade Zorana Mihajlović uputivši oštre kritike na račun odabranih slogana jer su, kako je istaknula, "uvredljivi za žene i javno ih sramote".
Usprkos svemu, Ministarstvo kulture i informiranje objavilo je kako slogani ostaju iako smatraju opravdanim dio kritika koje je javnost uputila. Ocijenili su i da su odabrani prijedlozi koji su bili najprihvatljiviji od ponuđenih te da je izbor za navedenu društvenu temu vrlo delikatna stvar, pa će se najkvalitetnija rješenja tražiti i dalje.
Za izabrane slogane podijeljene su i novčane nagrade.