"Potrebno je preispitati dosadašnju poreznu politiku kako bi se potaknula prometna rješenja koja ne uzrokuju onečišćenje i postigao cilj po kojem bi se nakon 2030. u Europskoj uniji registrirala samo vozila bez emisija“, stoji u zahtjevu Bundesrata upućenom Europskoj komisiji.
Kako javlja Spiegel Online, oko ovog zahtjeva su se suglasile i savezne pokrajine u kojima su na vlasti demokršćani i pokrajine sa socijaldemokratskim vladama.
Savezni ministar prometa Alexander Dobrindt (Kršćansko-socijalna unija CSU) odbacio je međutim inicijativu Bundesrata rekavši da je nerealna.
"Motori s unutarnjim izgaranjem će se kao prijelazna tehnologija razvijati usporedno s razvojem električnog automobila“, rekao je Dobrindt koji vjeruje da će se tržište elektroautomobila dalje razvijati zahvaljujući poticajima.
Najveći europski automobilski klub, njemački ADAC također je kritizirao inicijativu Bundesrata.
"Učinkoviti i ekološki motori s unutarnjim izgaranjem će i nakon 2030. ostati važan prometni i gospodarski čimbenik“, priopćio je ADAC te zaključio kako "jednostrane zabrane tehnologija“ ne donose ništa.
ADAC također smatra da bi prijevremeno ukidanje tih motora ugrozilo radnike u njemačkoj automobilskoj industriji s obzirom na to da je za proizvodnju elektromotora potrebno višestruko manje radne snage nego pri proizvodnji motora s unutarnjim izgaranjem. (Hina)