Američka tvrtka Tupperware zatražila je pokretanje stečaja nakon što se posljednjih nekoliko godina bori s padom prodaje svojih plastičnih spremnika za hranu. Tvrtka će tražiti dozvolu suda za prodaju poslovanja, kao i za nastavak rada.
Ta kultna kompanija postala je sinonim za bilo koji plastični spremnik, bio on Tupperware ili ne. Posljednjih godina pokušavali su se približiti mlađim potrošačima, no očito nisu uspjeli. Nove generacije potrošača osvijestile su štetnost plastike, pa svoju hranu spremaju u spremnike od drugih materijala.
Još prošle godine pojavili su se prvi glasovi da bi tvrtka mogla propasti ako ne nađe nove izvore financiranja. Ovaj tjedan dionice su im pale 50 posto nakon što su se pojavila izvješća da bi mogli proglasiti stečaj.
Tijekom pandemije koronavirusa kratko im je porasla prodaja jer je više ljudi kuhalo kod kuće, ali nakon toga prodaja je u slobodnom padu. Rastući troškovi materijala, veće plaće i troškovi transporta - sve je to pridonijelo ovom današnjem raspletu.
Tupperware je osnovao 1946. Earl Tupperaware nakon što je patentirao svoju fleksibilnu hermetičku brtvu na plastičnim posudama. U to doba, dok su frižideri bili luksuz, takav način spremanja hrane čuvao ju je svježom.
Ipak, Tupperware isprva nije bio hit, nego tek originalnim prodajnim pristupom Brownie Wise, koja je prodavala njihovo plastično posuđe domaćicama na kućnim prezentacijama, tzv. Tupperware partyjima.