"Što više razmišljam o poginulima u Genovima, sve sam više ljut. Odgovorni za ovu katastrofu će, imenom i prezimenom, morati odgovarati i platiti za sve", napisao je na Facebooku.
"Zahvaljujem vatrogascima, profesionalnim spasiocima i dragovoljcima koji su odmah intervenirali i dalje traže preživjele. Nažalost, potvrđeno je da je smrtno stradalo tridesetak osoba i puno je teško ozlijeđenih", rekao je Salvini na konferenciji za novinare u Cataniji, na Siciliji.
Dodao je da se "obvezuje Talijanima da će ustrajati do kraja u pronalaženju odgovornih za tu katastrofu jer nije prihvatljivo na taj način umrijeti u 2018. godini".
"Prošao sam tim vijaduktom stotinama puta i učinit ću sve da pronađemo imena odgovornih. Neprihvatljivo je da se tako umire u Italiji", zaključio je Salvini. Euroskeptični ministar, čelnik krajnje desne stranke Liga, također je spomenuo da su potrebna ulaganja u brojne talijanske dotrajale infrastrukture.
PROČITAJTE I OVO:
Stručnjak za Dnevnik Nove TV objasnio što se moglo dogoditi u Italiji te ima li opasnosti od urušavanja mostova u Hrvatskoj
U stravičnoj nesreći koja je potresla svijet i dalje raste broj poginulih. Stotine spasilaca sa psima traže preživjele, evakuirani objekti u blizini
Stručnjaci su upozoravali na opasnost: Pogledajte kako se urušio vijadukt u Genovi
Vozač kamiona koji je na nekoliko metara ispred sebe gledao tragediju u Genovi: "Ostavite me na miru"
"O, Bože sveti!": Pogledajte trenutak u kojem se urušio talijanski vijadukt
Vijadukt izgrađen 1967., obnovljen 2016. godine
Vijadukt Morandi urušio se oko 11:30 sati po lokalnom vremenu uslijed jakih kiša. Iz ureda lokalne uprave Ligurie objavljeno je kako je smrtno stradalo 26 ljudi, a ozlijeđeno je 15 ljudi, među kojim je devet teško ozlijeđenih. Operacija spašavanja i dalje traje.
Vijadukt Morandi pušten je u promet 4. runa 1967. nakon četiri godine gradnje. Nazvan je po projektantu, inženjeru Riccardu Morandiju, dug je 1.182 metra te je niz godina meta kritika zbog svoje problematične konstrukcije, pišu talijanske novine Corriere della Sera koje dodaju da se urušio možda upravo zbog toga.
Vijadukt koji prolazi iznad trgovačkih centara, tvornica, stambenih zgrada, željezičke pruge Genova-Milan i rijeke Polcevera, te je dio autoceste A10, bio je tema rasprava inženjera zbog velikih troškova održavanja koji su u jednom trenutku trebali prestići same troškove izgradnje, zbog čega su neki čak zahtijevali da se on sruši i sagradi novi.
Reuters piše kako je most obnovljen prije dvije godine, a upravitelj autoceste istaknuo je da su u vrijeme kolapsa trajali radovi učvršćivanja njegovih temelja te da je vijadukt bio pod stalnim nadzorom.