Tragedija u Srbiji

Psihijatar istaknuo tri detalja o odnosu učenika ubojice i ostale djece: "Je li se netko zapitao u školi zašto ga ne prihvaćaju?"

Poruke pred školom u Beogradu - 9 Foto: Tom Dubravec/Cropix
Zoran Dimitrijević, umirovljeni neuropsihijatar i dječji psihijatar je ukazao na detalje koji bi mogli odgovoriti na pitanje kakav je odnos osumnjičeni učenik K. K. imao s ostalom djecom.

Tri detalja govore puno o učeniku K.K. koji je izvršio nezapamćeno masovno ubojstvo u Osnovnoj školi "Vladislav Ribnikar" u Beogradu, ističe Zoran Dimitrijević, umirovljeni neuropsihijatar i dječji psihijatar.

"Činjenice da ga nisu primili ni u novi razred, što implicira da je problem i dalje bio u njemu, zatim da je u novom razredu bio odlikaš, djeca slična njemu, koja ga nisu imala zašto zadirkivati. I na kraju, činjenica da je vrlo brzo nakon transfera, umjesto da novoj sredini da šansu, počeo sastavljati spisak za ubojstvo", naveo je Dimitrijević.

"Nažalost to dijete nije stručno praćeno kako bi se utvrdilo radi li se o psihičkom poremećaju ili poremećaju ponašanja kod zdravog djeteta", istaknuo je pshijatar.

Predlaže da se kao zakon uvede obveza da se svako dijete koje učini nešto neželjeno, pošalje u zdravstvenu ustanovu na promatranje, čime bi se, smatra, mnoge stvari riješile.

"Za psihijatriju su uočljivija djeca koja su povučena, izopćena iz okoline i nemaju pravilnu komunikaciju s vršnjacima od djece koja su živahna, slobodnija. Simptomatično je da odličan učenik koji je postigao uspjeh na natjecanjima traži premještaj u drugi odjel jer ga kolege, među kojima ima i odličnih učenika, ne prihvaćaju", objašnjava Dimitrijević za Novu.rs.

Pročitajte i ovo Val nasilja Je li krvavi zločin u školi bio okidač za masakr koji je uslijedio? Bivši načelnik beogradske policije upozorava na veliki problem i ističe: "Nasilje rađa nasilje"

"Ako ga učenici nisu prihvatili u drugom razredu, to znači da je s njim bilo problema. Je li se netko zapitao u školi zašto djeca ne prihvaćaju odličnog učenika i dobrog učenika. Koliko sam shvatio, on je odmah nakon premještaja u drugi odjel počeo kovati plan kako im nauditi. Volio bih da mi neko iz škole kaže je li se s njim i roditeljima razgovaralo o razlozima zbog kojih je tražio premještaj i kasnije kada je prebačen na drugo odjeljenje", zaključio je dječji psihijatar.

 

 

 

 

 

Povezane teme