Kockarska kompanija Colar Struck plaćala je blogerima o roditeljstvu da ugrade poveznice za njihove objave u kojima nude savjete, uključujući kako se osloboditi stresa zbog brige za novu bebu.
Jedan post, navodno o receptima za dječju hranu, glasio je: "Ako kao mama ne možete izaći iz kuće, zašto ne razmislite o bingu online? Ovaj trenutni odmor od brige o djeci može se pokazati korisnim."
Smjernice Agencije za standarde oglašavanja (ASA) navode da reklame za kockanje ne smiju biti društveno neodgovorne, što znači da se klađenje ne smije predstavljati kao načina za ublažavanje problema usamljenosti ili depresije, prenosi Guardian.
Drugi blog za roditelje preporučio je raskošne igre online ruleta koje je lako naučiti, a mogu donijeti i neke zgodne dobitke. Smjernice ASA također navode da se kockanje ne smije predstavljati kao rješenje financijskih problema.
Takve igre obično su popularnije kod žena od sportskog klađenja. Velike kompanije koje se bave igrama na sreću pokušale su proširiti svoju bazu klijenata usmjeravajući se na žene, a ovakve blogove najčešće posjećuju mlade majke koje su često u većim financijskim teškoćama.