Opasan izazov

Poznata marka čipsa povlači se s polica nakon smrti tinejdžera! Iz kompanije poručili: "Istaknuli smo..."

Slika nije dostupna
Proizvođač pikantnih grickalica povukao je svoj proizvod kao reakciju na tvrdnje da je njihov proizvod uzrok smrti tinejdžera.

Proizvođač pikantnih grickalica Paqui zatražio je od trgovaca diljem SAD-a da prestanu prodavati njihov čips nakon smrti 14-godišnjeg tinejdžera u Massachusettsu. Harris Wolobah preminuo je 1. rujna tijekom sudjelovanja u viralnom One Chip Challengeu, nakon što je pojeo najzačinjeniji čips na svijetu. Tijekom izazova osobe pokušavaju izdržati intenzivnu ljutinu, a da ne piju ili jedu što je duže moguće nakon konzumiranja vatrenog tortilja čipsa, prenosi Daily Mail.

Čips One Chip Challenge prodaje se za oko 10 dolara i dolazi zamotan u zapečaćenu vrećicu od folije koja je zatvorena u kartonsku kutiju u obliku lijesa. Paket upozorava da je čips napravljen za "osvetnički užitak intenzivne topline i boli", da je namijenjen odraslima i treba ga držati izvan dohvata djece. Paqui, podružnica The Hershey Companyja, u izjavi objavljenoj na svojoj web-stranici navodi da su duboko ožalošćeni Wolobahovom smrću.

U objavi na Instagramu izrazili su tugu zbog smrti tinejdžera i naveli povećanje broja njegovih vršnjaka koji zanemaruju upozorenja te poručili: "Istaknuli smo i ponavljamo da je proizvod namijenjen odraslima."

Sukladno tome donijeli su odluku da će ukloniti proizvod s polica trgovina. Također, ponudili su povrat novca za sve prodane pakete čipsa.

 

Povezane teme