Bivši slovenski premijer Borut Pahor odlučio se za prilično neuobičajenu predizbornu kampanju. Sličnu je vodio i uoči prošlogodišnjih parlamentarnih izbora. 'Želio sam se susresti s ljudima koje politika ne zanima i shvatio sam da mogu doprijeti do njih, do njihovih srca samo ako radim s njima 8, 10 ili 12 sati', rekao je.
>> Krizni sastanak slovenskog državnog vrha zbog dvaju referenduma
Prema anketama, u drugom krugu izbora za dva tjedna suočit će se s aktualnim predsjednikom Danilom Tuerkom. Očekuje se da će Tuerk na kraju pobijediti. I on se odlučio za kampanju drugačiju od uobičajene. 'Nemam radijskih ili televizijskih oglasa. Malo je plakata. Više me zanimaju susreti s ljudima i više želim kampanju koja je primjerena trenutačnoj situaciji', kaže.
A to je recesija, visoka stopa nezaposlenosti i zaduženi bankarski sektor. Iako kandidati dobivaju mnogo pohvala zbog štednje, čuju se i kritike. 'Premalo je novca uloženo u uobičajene oblike oglašavanja. Koriste neke druge i ljudi nemaju dojam da je ovo ozbiljna stvar i koliko je važno tko će pobijediti na izborima', kaže stručnjak za marketing Miro Kline.
Slovenski predsjednik bira se na mandat od pet godina, a njegova je uloga uglavnom ceremonijalna.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook