Volkswagenova vozila i dalje su najtraženija u Njemačkoj, no u usporedbi s brojem novoregistriranih automobila prije deset godina može se zaključiti kako taj proizvođač ipak trpi velik pad interesa.
Luksuzni brendovi poput Audija i BMW-a također bilježe pad, dok marke poput Toyote, Škode i Seata doživljavaju uzlet.
Posebno su zapaženi gubici tradicionalnih njemačkih brendova poput Opela i Forda, prenosi Fenix-magazin.de.
Evo poretka top deset brendova prema novim registracijama u 2024. i usporedba s 2014. godinom...
1. Volkswagen (VW)
2024.: 536.888
2014.: 656.482
2. Mercedes-Benz
2024.: 257.888
2014.: 296.167
3. BMW
2024.: 232.886
2014.: 273.058
4. Škoda
2024.: 205.593
2014.: 173.583
5. Audi
2024.: 202.317
2014.: 259.459
6. Seat
2024.: 152.334
2014.: 93.129
7. Opel
2024.: 147.833
2014.: 219.078
8. Ford
2024.: 99.554
2014.: 209.528
9. Hyundai
2024.: 96.365
2014.: 99.854
10. Toyota
2024.: 95.474
2014.: 71.724