Mlada Šveđanka objavila je naslovnicu novog skandinavskog izdanja modnog časopisa na svojim društvenim mrežama u nedjelju navečer.
Thunberg je na naslovnici odjevena u predimenzionirani baloner, oko nje je šumovito područje u kojemu dodiruje konja.
"Modna industrija uvelike doprinosi klimatskoj i ekološkoj krizi, da ne spominjem njezin utjecaj na nebrojene radnike i zajednice koje se iskorištavaju diljem svijeta kako bi neki uživali u brzoj modi koju mnogi tretiraju kao jednokratnu", napisala je Thunberg na Instagramu i Twitteru.
Neki u industriji koriste se skupim kampanjama kako bi ostavili dojam da su održivi, klimatski neutralni i pošteni, napisala je Thunberg.
To je gotovo uvijek zlouporaba zelenog imidža, rekla je Šveđanka, misleći na mjere koje tvrtke poduzimaju kako bi se predstavile kao zelene, a zapravo ništa pozitivno ne čine za okoliš.
"Ne možete masovno proizvoditi modu i konzumirati "održivo". To je jedan od mnogih razloga zašto nam je potrebna promjena sustava."
Thunberg je u intervjuu za Vogue rekla da godinama nije kupovala novu odjeću.
"Nešto novo sam posljednji put kupila prije tri godine, iz second-handa. Samo posuđujem stvari od ljudi koje poznajem", rekla je.
I sam časopis je u priopćenju naveo da dijeli vrijednosti mlade klimatske aktivistkinje o održivom načinu života i zaštiti okoliša, izvijestile su novine Expressen.
Odjeća koju Thunberg nosi na naslovnici izrađena je od održivih, recikliranih materijala, objavio je časopis.